eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja czajnika-proszę o poradę › reklamacja czajnika-proszę o poradę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "bo_tt600s" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja czajnika-proszę o poradę
    Date: Sun, 24 Feb 2008 20:46:06 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 8
    Message-ID: <fpshht$mlg$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 43-goc-5.acn.waw.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1203882365 23216 62.121.120.43 (24 Feb 2008 19:46:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Feb 2008 19:46:05 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Sender: jtw9ooUBL1OvnoyJYLz0RPU927NPxbci+gV04eNczCE=
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:518935
    [ ukryj nagłówki ]

    witam, już 3 razy serwisowałam popsuty czajnik zelmera w autoryzowanym
    serwisie. Kiedy popsuł się 4 raz poszłam do sklepu po zwrot kasy lub zamianę
    na nowy ale uzyskałam jedynie informację że w karcie serwisowej powinno być
    napisane że nie jest możliwe naprawienie tegoż czajnika. W serwisie z kolei
    cały czas jedynie przyjmuja do naprawy gdyż w karcie gwarancyjnej nie jest
    określona ilość napraw. Czy wiecie co mogę zrobić, gdzie interweniować?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1