  • 11. Data: 2016-05-07 18:41:13
    Temat: Re: rejs rzeką legalnosc i prawo
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-05-07 o 10:22, LeonKame pisze:
    > Bardzo bys sie zdziwil jak latwo utopic sie w nawet malej rzeczce z
    > silnym nurtem.

    Topiłam się w morzu, przed bojami. Ratownicy patrzyli sobie o wiele dalej.
    Jedna dziewczyna, która była też na tych wczasach w Kątach Rybackich
    zwalila mnie z mojego materaca.
    Nie mogłam się podnieść, bo mnie fala co chwila przewracala. Byłam pod
    wodą. Fala była silniejsza ode mnie, ale jakoś mi się udało wstać.

    --
    animka

  • 12. Data: 2016-05-07 18:43:10
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-05-07 o 11:51, ąćęłńóśźż pisze:
    > Szkoda, że Twoja matka nie nauczyła Cię pływać.
    Moja matka też nie umiała pływać, ale tu nie o pływanie chodziło. Po
    prostu bała się o mnie.

    --
    animka

  • 13. Data: 2016-05-07 19:31:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-05-16 o 09:37, ąćęłńóśźż pisze:
    > Straszne głupoty wypisujesz na temat, na którym się nie znasz.
    > Nie rozróżniasz utonięcia od utopienia.
    > A Wisła w Warszawie ma coś 80-120 cm średnio i co?

    Ale jak toną, to nie z tego powodu, że nie umieją pływać.

    > -----
    pływania średnio się przydaje.

  • 14. Data: 2016-05-07 19:32:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-05-16 o 18:41, Animka pisze:

> [...]
    > Nie mogłam się podnieść, bo mnie fala co chwila przewracala. Byłam pod
    > wodą. Fala była silniejsza ode mnie, ale jakoś mi się udało wstać.

    Ale umiejętność pływania by Ci nie pomogła i o to mi chodzi.

  • 15. Data: 2016-05-07 23:34:25
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Ale umiejętność pływania by Ci nie pomogła i o to mi chodzi.
    W tym przypadku nie pomogłaby mi. To fakt.
    Niemniej jednak pocieszyłeś mnie, że pływać nie trzeba umieć :-)

    --
    animka

  • 16. Data: 2016-05-11 07:10:36
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>