    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rejestrowanie drogi publicznej - cctv
    Date: Sat, 19 Mar 2022 09:27:32 +0100

    czy osoba prywatna może sobie rejestrować co dzieje się na drodze publicznej (oraz
    mieć
    możliwość udostępnienia nagrań 'organom') bez spełniania pierdyliarda warunków?

    do mojej wsi prowadzi jedna droga asfaltowa, wieś jest 'nieprzelotowa', ostatnio
    zdarzyły
    się kradzieże w kilku domkach letniskowych, zniknęła też m. in. stara betoniarka,
    więc
    sprawca musiał być zmotoryzowany (chyba że ktoś ją skitrał w piwnicy i pociął ;)

    mam dom ustawiony tak że mógłbym machnąć dodatkową kamerę i nagrywać wszystkich
    wjeżdżających co dałoby jakiś punkt zaczepienia policji gdyby kiedyś zaczęło im to
    psuć
    statystyki, ale chciałem się upewnić jak wygląda to od strony prawnej bo od lat nie
    śledzę
    zmian jeżeli chodzi o dopuszczalność monitoringu, inspektorów danych osobowych i inne
    rodo
    i nie mam pojęcia czy osoby prywatne różnią się w tym zakresie od tego co mogą robić
    firmy