  • Data: 2022-03-19 13:45:30
    Temat: Re: rejestrowanie drogi publicznej - cctv
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.03.2022 o 09:27, m4rkiz pisze:
    > mam dom ustawiony tak że mógłbym machnąć dodatkową kamerę i nagrywać
    > wszystkich wjeżdżających

    Tylko pomyśl wcześniej. Kamera o dobrej rozdzielczości powinna nagrywać
    wzdłuż drogi. Z boku nie ma tablic rejestracyjnych. Jak bedzie za
    wysoko, to nie będzie twarzy kierującego. Pomyśl o filtrze polaryzacyjnym.

    Tylko z mojego doświadczenia wynika, że te kradzieże będzie robił miejscowy.

    --
    Robert Tomasik