  • 1. Data: 2008-10-27 09:30:17
    Temat: rejestracja umowy najmu mieszkania
    Od: Michal <r...@t...pl>

    witajcie

    zamierzam od przyszlego miesiaca wynajac moje mieszkanie. czy oprocz
    zgloszenia tego faktu do urzedu skarbowego jest wskazane abym
    zarajesrowal gdzies ta umowe?

    pozdrawiam serdecznie.

  • 2. Data: 2008-10-27 17:48:49
    Temat: Re: rejestracja umowy najmu mieszkania
    Od: Michał <n...@p...onet.pl>

    Michal wrote:

    > zamierzam od przyszlego miesiaca wynajac moje mieszkanie. czy oprocz
    > zgloszenia tego faktu do urzedu skarbowego jest wskazane abym
    > zarajesrowal gdzies ta umowe?

    Nie

  • 3. Data: 2008-10-29 09:30:10
    Od: Michal <r...@t...pl>

    Michał <n...@p...onet.pl> writes:

    > Nie
    dziekuje za odpowiedz
    pozdrawiam serdecznie

  • 4. Data: 2008-10-30 23:48:27
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jesli masz zamiar korzystać z dobrodziejstwa podatku ryczałtowego, to musisz złozyć
    odpowiednie oświadczenie (na kartce papieru, nie
    ma specjalnego druku) PRZED uzyskaniem pierwszego przychodu z najmu.
    A niestety biurwy w niektórych uesach winszują sobie prawem kaduka umowe najmu.
    JaC

    -----