  • 1. Data: 2008-10-27 09:25:46
    Temat: GIODO a portal www
    Od: "H.C." <h...@p...onet.pl>

    Witam!

    Chcialbys sie Was prosic o jedna porade prawna.

    Moj znajomy chce zbudowac portal, ktory bedzie przechowywal wybrane
    informacje o pracownikach w firmie (m.in. imie, nazwisko, data urodzenia
    (BEZ
    ADRESU ZAMIESZKANIA)). Informacje o tych pracownikach
    beda widoczne tylko i wylacznie po zalogowaniu do panela, a uzytkownika
    i haslo, na ktorego bedzie ktos sie logował do tego panela z pracownikami
    beda znali tylko Ci, ktorzy wykupia abonament roczny. Dodam, ze jesli ktos
    wykupi abonament na rok to bedzie mial zalozone konto, ale bedzie mogl
    ogladac,
    wprowadzac, modyfikowac pracownikow, ale tylko ze swojej firmy i nie bedzie
    mial wgladu do pracownikow innej firmy i innych uzytkownikow, ktorzy
    wykupili
    sobie abonamenty roczne.

    I teraz pytanie do Was.
    Czy mozecie mi napisac, czy ten moj znajomy bedzie musial cos zglaszac do
    GIODO
    (Generalny Insepktorat Ochrony Danych Osobowych)?

    Z gory dzieki
    Pozdrawiam
    blu

  • 2. Data: 2008-10-27 09:35:17
    Temat: Re: GIODO a portal www
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 27 Oct 2008 10:25:46 +0100, H.C. napisał(a):

    > Czy mozecie mi napisac, czy ten moj znajomy bedzie musial cos zglaszac
    > do GIODO
    > (Generalny Insepktorat Ochrony Danych Osobowych)?

    Tak; np.:
    https://egiodo.giodo.gov.pl/formular_step0.dhtml

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd