  • 21. Data: 2007-10-06 14:31:27
    Temat: Re: rejestracja samochodu - pytanie o pewien element
    Od: "pord4u" <p...@g...com>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:47078df5$1@news.home.net.pl...

    Bo zgodnie z
    > PORD pojazdy rejestrujemy w miejscu stalego zamieszkania, wiec meldunek
    > sam w sobie nie ma tu nic do rzeczy.

    Stalego ? Nie ma tego w art. 73 ust. 1. Sam to dodales :)) Mieszkam na stale
    w Katowicach, ale mam meldunek czasowy w Szczecinie. Pojazd bez przeszkod
    zarejestruje w Szczecinie, no moze po odwolaniu od decyzji bo np. urzednicy
    w stolycy gonia ludzi tam, gdzie maja oni staly adres - sprawdzone ;]

    --
    pord4u
    .: pomoc w zakresie rej. pojazdów

  • 22. Data: 2007-10-06 14:32:57
    Od: "pord4u" <p...@g...com>

    > Tak, DO, PJ -- ale nie DR.

    Czemu nie mozna wydac DR na meldunek czasowy, czy zle Ciebie zrozumialem ?

  • 23. Data: 2007-10-06 14:40:47
    Od: "pord4u" <p...@g...com>

    > Tak sie zastanawiam, na co WK miesiąc potrzebny... Czyżby nie w celu
    > sprawdzenia tego i owego?

    Jezeli pojazd pochodzi z innego Powiatu, sprawdza sie dane typu poprzedni
    wlasciciel, nr nadwozia, czy auto nie jest przedmiotem zastawu, etc. To
    trwa. Pomimo iz funkcjonuja elektroniczne potwierdzenia miedzy urzedami,
    forma papierowa jest dalej utrzymywana, coz takie mamy prawo, a CEPiK o kant
    dupy mozna otluc.

    Oblozenia pracy w duzych urzedach sa spore, wiec potwierdzenie danych trwa
    nawet 3 tygodnie, a bywa ze i dluzej. Sama produkcja dowodu w PWPW S.A. trwa
    10 dni (zgodnie z umowa urzad-PWPW S.A. w ciagu 10 dni dowod ma byc
    wyprodukowany - kwestia dostarczenia go do starostwa to druga rzecz, ale
    ogolnie to jest naprawde 10 dni i dowod jest juz do odbioru). Zsumujcie
    potwierdzenie danych i produkcje i masz miesiac, czasem dluzej. Jezeli
    pojazd jest w ewidencji danego urzedu zostaje wspomniane 10 dni.

    Moze jeszcze sie przydalem ;]

  • 24. Data: 2007-10-06 14:48:54
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    pord4u w <news:fe86gn$mkl$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^
    > Czemu nie mozna wydac DR na meldunek czasowy, czy zle Ciebie zrozumialem ?

    Źle :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 25. Data: 2007-10-06 14:56:01
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    pord4u w <news:fe86mv$q5$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > Jezeli pojazd pochodzi z innego Powiatu, sprawdza sie dane typu poprzedni
    > wlasciciel, nr nadwozia, czy auto nie jest przedmiotem zastawu, etc.

    I ten nieszczęsny PESEL o który pytał A.Ł. też można sprawdzić i to, że
    pacjent zamieszkały i zameldowany (a że czasowo...) też, a nie od razu
    "doniesienie o złamaniu prawa"

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 26. Data: 2007-10-06 14:59:30
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Andrzej Lawa w <news:n7hkt4-mds.ln1@ncc1701.lechistan.com>:

    > Chodzi o rozbieżność adresu zamieszkania i zameldowania. Jeśli tak masz
    > - popełniasz wykroczenie.
    [...]
    > Jakie bezpodstawne?

    Jeżeli podstawą, jest różnica w adresach w DR i umowie to urzedniczka
    powinna jeszcze konferencje prasowa zrobic i powiedzieć, że ten obywatel juz
    nigdy nic nie sprzeda, wzorem pewnego ministra....

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]