  • 1. Data: 2007-10-05 18:14:46
    Temat: Donos
    Od: "UkW" <u...@w...pl>

    Witam

    Średnie miesięczne wynagrodzenie pracownika aparatu skarbowego w 2007 roku
    (bez dodatkowego rocznego wynagrodzenia) wynosi 3 572,76 zł brutto i jest o
    35% wyższe od przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia (GUS), bez
    uwzglednienia wynagrodzeń prowizyjnych pracowników egzekucji skarbowej które
    sięgają nawet kilkunatu tysięcy złotych.
    Powyższe wynagrodzenia należne są za pracę nie obarczoną żadnym ryzykiem i
    odpowiedzialnością, a często za działania ze szkodą dla społeczeństwa i
    budżetu państwa.
    Roczny koszt utrzymania (wynagrodzeń) pracowników aparatu skarbowego
    kosztuje podatników 5.741.924.000zł.

    Na 16 października 2007 r. "skarbowcy" planują akcję protestacyjną w walce o
    swe głodowe pensje.
    http://www.skarbowcy.pl/mkportal/forum/index.php?sho
    wtopic=100&st=120

    Wzrosną podatki?

    Pozdrawiam
    Zniesmaczona

  • 2. Data: 2007-10-05 19:12:02
    Temat: Re: Donos
    Od: "Maruda" <g...@o...pl>

> [...]
    > kosztuje podatników 5.741.924.000zł.
    >
    > Na 16 października 2007 r. "skarbowcy" planują akcję protestacyjną w walce

    Papier ma to do siebie ze wszystko przyjmie, nawet takie wyliczenia jakie sa
    tutaj podawane, co oznacza mniej wiecej tyle, ze tyle w tym prawdy co kot
    napłakał. jedno co zostało zauwazone to tylko owe wyliczenie ktore jest
    brane pod uwage jako wynagrodzenie i porównane z innymi grupami zawodowymi,
    nie zauwarzajac jakie za tym ida nakłady pracy. Dokładaja urzednikom rowniez
    ze nie ponosza za to zadnej odpowiedzialnosci, co poniekad jest prawda ale
    nie do konca. US jak i ZUS to sa instytucje po ktorych sie jezdzi jak "po
    burej suce" nie zauwazajac ze warunki pracy, ciagle zmiany prawa i
    przepisow, niechec wiekszosci mediow, opisywanie jakie to sa niedobre
    instytucje etc. Nie pracje w zadnej z powyzszych. Nie mniej jednak majac
    kilku znajomych tam pracujacych (kilku juz sie zwolniło ) wcale sie nie
    dziwie ze odchodza pracownicy ze skarbowki. Szkoda nerwow. Na dodatek dla
    rzadzacych to jest rowniez dziecko do bicia. Za te kase wyliczona nie byłoby
    odejsc. A sa. Cos w tym jest.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-10-05 19:33:23
    Od: Jacek_P <W...@c...edu.pl>

    UkW <u...@w...pl> napisal:
    > Średnie miesięczne wynagrodzenie pracownika aparatu skarbowego w 2007 roku
    > (bez dodatkowego rocznego wynagrodzenia) wynosi 3 572,76 zł brutto i jest o
    > 35% wyższe od przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia (GUS), bez

    Ty sie nie pytaj o srednia, Ty sie pytaj o mediane.
    Zarobki maja silnie asymetryczny rozklad i bardzo duzy wklad
    do tej sredniej ma nieliczna grupa usytuowana w ministerstwie
    plus niewielka grupa dowodzaca w terenie.

    Reszta siedzi w okolicy sredniej krajowej lub ponizej.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2007-10-05 19:38:55
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

  • 5. Data: 2007-10-06 10:12:33
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Adam Klobukowski pisze:

    > Popracuj trochę w skarbówce to zobaczysz jaka to fajna, bezstresowa praca.

    Oczywiście... czasami trzeba zastosować trudne zabiegi psychologiczne
    poprawiające wydajność pracy i "olać inkasentów i malować paznokcie". Ma
    ktoś linka do tej mp3?

    Sorry ale nie ma we mnie grosz współczucia do pracowników US czy ZUS.
    Zazwyczaj są to urzędasy, które uważają się za panów świata a każdy kto
    przychodzi coś załatwić to intruz i wróg :/

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 6. Data: 2007-10-06 20:09:52
    Od: "Maruda" <g...@o...pl>

    > Sorry ale nie ma we mnie grosz współczucia do pracowników US czy ZUS.
    > Zazwyczaj są to urzędasy, które uważają się za panów świata a każdy kto
    > przychodzi coś załatwić to intruz i wróg :/

    zwroc uwage ze pracownik ZUS nie ma prawa nazywac sie urzednikiem - poczytaj
    troche
    to bedziesz wiedział dlaczego

  • 7. Data: 2007-10-08 00:26:23
    Od: "Noodles" <n...@g...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zazwyczaj są to urzędasy, które uważają się za panów świata a każdy kto
    > przychodzi coś załatwić to intruz i wróg :/

    To świadczy o tym, że w US bywasz rzadko
    albo wcale a urzędników US i ich pracę znasz
    tylko ze stereotypowych opinii. Bo przecież ktoś
    kto zabiera biednym ludziom podatki z ich ciężko
    zarobionych pieniędzy nie moze być nikim
    innym jak tylko leniem, darmozjadem i tępakiem.
    I nie sadzę żeby w innych krajach urzedników
    skarbowych postrzegano inaczej.

    Pozdrawiam
    Nodles

  • 8. Data: 2007-10-08 06:30:45
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "UkW" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > roku (bez dodatkowego rocznego wynagrodzenia) wynosi 3 572,76 zł brutto
    > i jest o 35% wyższe od przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia (GUS),

    No i co z tego?

    Ze średnią jest tak, że zawsze ktoś ma powyżej a inny poniżej. A
    komunistyczny pomysł by wszyscy mieli po równo nie przyjął się.

    --
    Paweł