  • 1. Data: 2005-01-03 13:15:06
    Temat: rejestracja samochodu po 6 miesiącach
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Co grozi za niezarejestrowanie w ciągu 30 dni od daty zakupu używanego
    samochodu osobowego ?
    Auto kupione trzeba było najpierw doprowadzić do stanu użyteczności (było
    nie sprawne) więc stało w garażu . brak OC .
    Czy można bez problemu zarejestrować go i od dnia rejestracji opłacić OC ?
    bez konsekwencji ?
    TH

  • 2. Data: 2005-01-03 19:00:54
    Temat: Re: rejestracja samochodu po 6 miesiącach
    Od: "Wojciech Reszkowski" <a...@i...pl>

    > Co grozi za niezarejestrowanie w ciągu 30 dni od daty zakupu używanego
    > samochodu osobowego ?

    NIC.

    > Auto kupione trzeba było najpierw doprowadzić do stanu użyteczności
    (było
    > nie sprawne) więc stało w garażu . brak OC .

    Jak jest wyrejestrowany to po co mu OC?

    > Czy można bez problemu zarejestrować go i od dnia rejestracji opłacić OC
    ?
    > bez konsekwencji ?

    Tak,
    przegląd techniczny, karta polazdu, homologacja, umowa kupna lub faktura
    VAT.

  • 3. Data: 2005-01-03 19:16:05
    Temat: Re: rejestracja samochodu po 6 miesi=B1cach
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Czy można bez problemu zarejestrować go i od dnia rejestracji opłacić OC ?
    > bez konsekwencji ?

    Jesli oplacisz OC to teoretycznie masz juz spokoj .... za brak
    przejestrowania nie ma zadnych konsekwencji. Dzis zarejestrowalem
    samochod ... ;-) Od czerwca mi zeszlo ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-01-03 20:57:37
    Od: CREED <e.box@@poczta.fm>

    Dnia Mon, 3 Jan 2005 14:15:06 +0100, TH napisał(a):

> [...]
    > nie sprawne) więc stało w garażu . brak OC .
    > Czy można bez problemu zarejestrować go i od dnia rejestracji opłacić OC ?

    Za samo zarejestrowanie nic. ale prawo wymaga aby 'kazdy pojazd na
    terenie RP bez wzgledu na jego stan techniczny posaiadał ubezpieczenie
    OC" w razie kontroli wpadłeś .To kosztyje"tylko" 500 euro
    CREED

  • 5. Data: 2005-01-04 16:39:41
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Wojciech Reszkowski" <a...@i...pl> napisał:

    >(było nie sprawne) więc stało w garażu . brak OC .
    >Jak jest wyrejestrowany to po co mu OC?
    A czy autor napisał, ze pojazd jest wyrejestrowany ?
    Kupił uzywany, czyli w domyśle był już ( i jest zarejestrowany -
    pozostaje w ewidencji urzędu), a więc zgodnie z ustawą miał obowiązek
    OC zapłacić.

    Artur Golański

  • 6. Data: 2005-01-04 16:39:42
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    CREED <e.box@@poczta.fm> napisał:

    >OC" w razie kontroli wpadłeś .
    Już w momencie, gdy zjawi się w urzędzie po DR ze swoim nazwiskiem
    (czyli w celu tzw. przerejstrowania) poproszą o okazanie OC, a w razie
    braku powiadomią UFG.

    Artur Golański

  • 7. Data: 2005-01-04 20:10:08
    Temat: Re: rejestracja samochodu po 6 miesišcach
    Od: CREED <e.box@@poczta.fm>

    Dnia Tue, 04 Jan 2005 17:39:42 +0100, Artur Golanski napisał(a):

    > Już w momencie, gdy zjawi się w urzędzie po DR ze swoim nazwiskiem
    > (czyli w celu tzw. przerejstrowania) poproszą o okazanie OC, a w razie
    > braku powiadomią UFG.
    >
    > Artur Golański

    Jeszcze lepiej
    CREED