  • 1. Data: 2005-01-03 11:30:14
    Temat: wysyłanie decyzji do nieboszczyka a kwestie prawne
    Od: "Karolina" <f...@w...pl>

    Mam takie pytanie. Urząd Miasta wydaje jakąś decyzję i przesyła ją
    zainteresowanym osobom, i między innymi wysyła ją do osoby, która już nie
    żyje ponad 20 lat i są spadkobiercy jego majątku. Ja zamierzam odwołać się
    od dezycji do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego (oczywiście z powodu
    niezgodności decyzji z przepisami prawa). Chciałabym umieścić w swoim
    odwołaniu to, że Urząd Miasta wysyła swą decyzję do osoby nieżyjącej już,
    zamiast do spadkobierców jego majątku. Czy są jakieś przepisy prawne, które
    określają jasno takie kwestie, którymi mogłabym się podeprzeć? Czy taką
    decyzję można podważyć w jakiś sposób, skoro przecież nie wszyscy zostali
    poinformowani o niej i nie mieli okazji się do niej ustosunkować? Jakimi
    przepisami konkretnie mam się podeprzeć i jak to ując w odwołaniu do Sądu.
    Bardzo proszę o jakieś paragrafy, które określają takie sytuację.

    Pozdrawiam

    Karolina

  • 2. Data: 2005-01-03 15:11:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Karolina" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    A kto jest wpisany jako właściciel w Księdze Wieczystej? Dopilnowaliście
    wprowadzenia zmian?