  • 1. Data: 2005-01-03 13:36:29
    Temat: Re: blokowanie IMEI telefonu skradzionego 2 lata temu :D
    Od: "dzik" <p...@w...pl>

    "Sebastian" <m...@l...localdomain> wrote in message
    news:crbi22$s54$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czy to sie tyczy tylko kradzizy po 1 stycznia 2005?

    To zglos ze ukradli dzisiaj.

    Pozdro

    Piotrek

  • 2. Data: 2005-01-03 13:39:47
    Od: Sebastian <m...@l...localdomain>

    Mam pytanie, chce sie odwdzieczyc za kradziez zlodzieja i innym ktorzy
    kupowali kradzione komorki.
    Mam 2 opakawonia,karty gwarancyjen po skradionych telefonach, jeden 2 lata
    temu drugi około 3 lat. Kradzież nie była zgłaszana na policje i mam
    pytanie z tego co patrzylem aby zablokowac IMEI potrzbne jest zaswiadczenie
    o kradziezy, (kradziez ani jednego telefonu nie byla zglaszana) czy mimo to
    moge teraz isc na policje po swistek o kradziezy i zablokowac IMEI tych
    telefonow?

    Czy to sie tyczy tylko kradzizy po 1 stycznia 2005?

  • 3. Data: 2005-01-03 13:41:05
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > To zglos ze ukradli dzisiaj.

    a pozniej sie okaze ze ktos z tego telefonu nabroil wczoraj :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2005-01-03 13:41:44
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    dzik wrote:

    > To zglos ze ukradli dzisiaj.

    Ile można dostać za fałszywe doniesienie o przestępstwie. Zdaje się, że
    sporo.

  • 5. Data: 2005-01-03 14:45:11
    Od: Sebastian <m...@l...localdomain>

    > To zglos ze ukradli dzisiaj.

    a moge zglosic dzisiaj ze skradli 2 lata temu? chyba jest jakis okres
    przedawnienia, to moze jeszcze nie mina,
    policja wypelni formularz od razu umorzy postepowanie a ja zablokuje
    telefon :)

  • 6. Data: 2005-01-03 15:10:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "dzik" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To zglos ze ukradli dzisiaj.

    Tylko po co kłamać? Przedawnienie kradzieży wynosi 10 lat i nie ma żadnego
    ograniczenia co do terminu zgłoszenia. Może przyjść dziś i powiedzieć, że
    ukradli mu 3 lata temu.

  • 7. Data: 2005-01-03 18:26:07
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > ograniczenia co do terminu zgłoszenia. Może przyjść dziś i powiedzieć, że
    > ukradli mu 3 lata temu.

    taaa.. i przez 48 godzin bedzie tlumaczyl sie kilku posterunkowym,
    czemu czekal 3 lata, jaki ma w tym interes i co probuje zakombinowac.

    :)

    Pytanie tylko, czy operator to kupi.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2005-01-03 19:30:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > taaa.. i przez 48 godzin bedzie tlumaczyl sie kilku posterunkowym,
    > czemu czekal 3 lata, jaki ma w tym interes i co probuje zakombinowac.
    >
    > :)
    >
    > Pytanie tylko, czy operator to kupi.

    no i prosta odpowiedz, wprowazdili mozliwosc blokady to zglosil, wczesniej
    sensu nie widzial bo policja i tak rzadko kiedy telefon znajduje.

    P.

  • 9. Data: 2005-01-03 19:35:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > taaa.. i przez 48 godzin bedzie tlumaczyl sie kilku posterunkowym,
    > czemu czekal 3 lata, jaki ma w tym interes i co probuje zakombinowac.
    > Pytanie tylko, czy operator to kupi.

    Ja nie pisałem, ze to będzie łatwe. W każdym razie łatwiejsze, niż zeznanie
    nieprawdy, ze skradziono obecnie.

  • 10. Data: 2005-01-03 23:28:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    rezist.com wrote:

    > taaa.. i przez 48 godzin bedzie tlumaczyl sie kilku posterunkowym,
    > czemu czekal 3 lata, jaki ma w tym interes i co probuje zakombinowac.

    Dopiero teraz znalazł papiery. A co, nie wolno mieć w domu bałaganu? ;-)