  • 1. Data: 2005-01-03 11:15:26
    Temat: Naprawa sprzetu na gwarancji
    Od: "blonDIE" <c...@z...reklame.dziekuje.rejestracje.pl>

    Witam wszystkich.

    Czy ktos moze mi odpowiedziec na ponizsze pytania :

    1. Ile wg ustawy serwis ma czasu na naprawe sprzetu objetego gwarancja, czy
    jest to dalej 14 dni roboczych ?

    2. Czy pod pojeciem dni nie roboczych mam uwzgledniac soboty i niedziele +
    ew. swieta panstwowe - czy w sklad takiego okresu licza sie tez dni kiedy
    serwis sam sobie wystawil kartke, ze dzis nie pracuja ?

    3. Jesli odpowiedz na pkt.1 brzmi - 14 dni roboczych - to zapis na swistku z
    serwisu mowiacy o 21 dniach roboczych jest bezprawny i nie obowiazuje mnie ?

    4. Czy jesli chodzi o naprawe modemu majacy mi zapewnic dostep do Inetu,
    drugi raz w przeciagu 3 m-cy stala sie taka sama awaria - czy za trzecim
    razem (bo zapewne to nastapi) moge isc i rzadac zwrotu pieniedzy ? Dodatkowo
    serwis na czas naprawy nie daje modemu zastepczego...

    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    blonDIE (one & only) @ work

  • 2. Data: 2005-01-03 16:24:42
    Temat: Re: Naprawa sprzetu na gwarancji
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    blonDIE napisał(a):
    > 1. Ile wg ustawy serwis ma czasu na naprawe sprzetu objetego gwarancja, czy
    > jest to dalej 14 dni roboczych ?

    tyle ile przewiduje gwarancja...

    > 2. Czy pod pojeciem dni nie roboczych mam uwzgledniac soboty i niedziele +
    > ew. swieta panstwowe - czy w sklad takiego okresu licza sie tez dni kiedy
    > serwis sam sobie wystawil kartke, ze dzis nie pracuja ?

    ciekawe pytanie...

> [...]
    > razem (bo zapewne to nastapi) moge isc i rzadac zwrotu pieniedzy ? Dodatkowo
    > serwis na czas naprawy nie daje modemu zastepczego...

    zależy od warunków gwarancji

    KG

  • 3. Data: 2005-01-04 05:46:14
    Od: "blonDIE" <c...@z...reklame.dziekuje.rejestracje.pl>

    > tyle ile przewiduje gwarancja...

    Czyli jak kiedys bede mial swoj sklep i sprzedawal towar - daje sobie pkt. w
    regulaminie dot. gwaracji, ze czas naprawy moze potrwac 24 m-ce i to bedzie
    ok ?

    blonDIE (one & only) @ work

  • 4. Data: 2005-01-04 06:10:06
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    blonDIE napisał(a):
    > Czyli jak kiedys bede mial swoj sklep i sprzedawal towar - daje sobie pkt. w
    > regulaminie dot. gwaracji, ze czas naprawy moze potrwac 24 m-ce i to bedzie
    > ok ?

    Jeszcze jest część ogólna prawa zobowiązań...
    Nie, nie będzie dobre bo będzie choćby sprzeczne z właściwościami
    stosunku prawnego (gwarancji) i zasadami współżycia społecznego.

    KG

  • 5. Data: 2005-01-04 08:26:18
    Od: "blonDIE" <c...@z...reklame.dziekuje.rejestracje.pl>

    Ech juz wiem czemu nie poszedlem na prawo :)
    Dla slabszych : ZTCW kiedys bylo ogolny przepis dla wszystkich - 14 dni
    roboczych. Czy dalej tak jest - czy jednak te 21 dni co mam napisane na
    swistku przekresla moje szanse na pojscie i "zjechanie" niekopetentnych
    ludzi z serwisu... bo termin 14 dni roboczych mija jutro.

    blonDIE (one & only) @ work

  • 6. Data: 2005-01-04 10:29:32
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    blonDIE napisał(a):
    > Dla slabszych : ZTCW kiedys bylo ogolny przepis dla wszystkich - 14 dni
    > roboczych.

    Nie ma.
    Zresztą jeśli chodzi o gwarancję, to co najmniej od 10 lat takiego
    terminu nie było.

    KG