  • 1. Data: 2008-09-21 19:00:37
    Temat: rejestracja samochodu
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    pare pytan zwiazanych z zakupem i rejestracja samochodu:

    1. czy moge przekazac 1% samochodu innej osobie by stala sie ona
    wspolwlascicielem i widniala na dowodzie rejestracyjnym?

    2. jak to wowczas wyglada jesli chodzi o ubezpieczenie? w pzu ja mam 20%
    znizki a ta osoba 60%? czy znizka bedzie taka sama jakbym dal 50% samochodu?

    3. jak to dokladnie wyglada jesli to ja chcialbym kupic samochod a
    dopiero potem zarejestrowac wspolnie, nie ponoszac podwojnych kosztow
    np. rejestracji? kupuje samochod uzywany samodzielnie (spisujac umowe) i
    co dalej?