  • 11. Data: 2005-08-08 11:14:43
    Temat: Re: rejestracja na bezrobociu a numer ROR
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    03.08.2005 # 10:46:14, bezrobotna pyra napisał:

    > Na karcie rejestracji bezrobotnego figuruje pole do wpisania numeru
    > mojego konta w banku. Do czego urzędowi jest to potrzebne? Czy urząd
    > może jakoś monitorować stan mojego rachunku i na tej podstawie wyciągać
    > wnioski, co do moich zarobków? Czasami sprzedaje jakiś fant na Allegro i
    > do tego głównie wykorzystuje swój ROR. Nie przysługuje mi żaden zasiłek,
    > czy mogę pominąć to pole?

    W moim przypadku - gdy rejestrowałem się ponad pół roku temu,
    nie było takiego obowiązku - podałem swój numer konta dobrowolnie
    po to, aby nie musieć stać w kolejce na poczcie po zasiłek.
    ZTCW można pominąć te pole na formularzu.
    --
    pozdrawiam

  • 12. Data: 2005-08-08 11:52:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Herbi napisał(a):

    > Dla osoby fizycznej nie prowadzącej DG?
    > Możesz rzucić przykładem?

    A czy ja powiedziałem że dla osobi fizycznej? A czy ty ograniczyłeś
    swoje zdanie tylko do tych osób? Dla mnie to co napisałeś brzmi dość
    ogólnie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam