  • 1. Data: 2005-08-03 09:53:52
    Temat: Zerwanie umowy przed koncem umowy z dostaca intenetu.
    Od: Judash <s...@i...pl>

    Witam.Od pewnego czasu internet dziala nistabilnie, servisanci nie
    potrafia usunac usterki,czy a tej podstawie moge zerwac umowe z firma bez
    ponoszenia kosztow?Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

  • 2. Data: 2005-08-03 11:26:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Judash" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.Od pewnego czasu internet dziala nistabilnie, servisanci nie
    > potrafia usunac usterki,czy a tej podstawie moge zerwac umowe z firma bez
    > ponoszenia kosztow?Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

    a co jest napisane w umowie?

    P.

    --
    szukasz pięknej ziemi? http://www.swistak.pl/aukcje/1197643.html
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"

  • 3. Data: 2005-08-03 12:23:47
    Od: Judash <s...@i...pl>

    W umowie jest napisane, ze zerwanie umowy przed czasem to wzrot kosztow
    instalacji sprzetu itd.....w sumie okolo 700 set zlotych....

    Dnia 03-08-2005 o 13:26:24 Przemek R...

  • 4. Data: 2005-08-03 17:00:38
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Judash napisał(a):
    > W umowie jest napisane, ze zerwanie umowy przed czasem to wzrot kosztow
    > instalacji sprzetu itd.....w sumie okolo 700 set zlotych....

    A jakbyś tak cytował dokładniej... np do czego zobowiązuje się dostawca?
    Wtedy można by pomyśleć, czy dostawca nie wypełniając postanowień umowy
    itd...

    MAc

  • 5. Data: 2005-08-03 21:50:17
    Od: c...@g...pl (coreczka-1966)

    Judash napisał(a):

    > Witam.Od pewnego czasu internet dziala nistabilnie, servisanci nie
    > potrafia usunac usterki,czy a tej podstawie moge zerwac umowe z firma bez
    > ponoszenia kosztow?Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

    Co to znaczy: "niestabilnie"? Czym i jak to zmierzyles?
    A.

  • 6. Data: 2005-08-05 22:01:25
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Judash napisał(a):

    > Witam.Od pewnego czasu internet dziala nistabilnie, servisanci nie
    > potrafia usunac usterki,czy a tej podstawie moge zerwac umowe z firma
    > bez ponoszenia kosztow?Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

    mów no jak facet a nie jak dziecko, do czego zobowiązuje umowa? inaczej
    odbieram twoją mowe jako bredzenie

    Adam