  • 11. Data: 2011-09-21 08:33:25
    Temat: Re: radca prawny a adwokat
    Od: BK <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 września 2011, 21:37:29 UTC+2 użytkownik Roman Rumpel napisał:

    > Tu zgoda. Dodam, ze jeden i drugi jest po aplikacji.

    A ja sie nie zgodze:)tak jest co do zasady i wiekszosc jest po aplikacji, ale
    aplikacja nie jest konieczna. Co wiecej radca mozna byc po adwokackiej, adwokatem
    po radcowskiej, kazdym z nich mozna byc po sadowej lub prokuratorskiej etc. etc.

    Prawda jest taka, ze prawnika trzeba wybierac po jego doswiadczeniu, opini,
    specjalizacji - nie zas po samym tytule zawodowym. :)

  • 12. Data: 2011-09-21 15:25:13
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    gsm wrote:

    > Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:j5ajk9$92b$1@news.onet.pl...

    C5%BCnica Co za

    > Nie moje lenistwo tylko Twoje upierdlistwo.
    > W jakich sprawach reprezentowac moze pisze nawet w wikipedii.
    > Skoro jest rozroznienie na radcow i adwokatow to chodzilo mi raczej o
    > to ktory z nich musi miec wieksze kompetencje (wiedze).

    Fakt wpisania na konkretną listę nie daje ani nie świadczy o wiedzy na
    jakimś konkretnym poziomie.

    Adwokat może być równie dobry jak radca prawny, może być też równie
    słaby.

    Czasem prawnik bez tytułu może być lepszy niż adwokat czy radca prawny
    razem wzięci - jeśli jest w czymś wyspecjalizowany, choć może mu trochę
    brakować wiedzy praktycznej, proceduralnej.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 13. Data: 2011-09-21 19:05:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    gsm wrote:
> [...]
    > Skoro jest rozroznienie na radcow i adwokatow to chodzilo mi raczej o
    > to ktory z nich musi miec wieksze kompetencje (wiedze).

    jeden i drugi może być niekompetentnym tumanem