  • 21. Data: 2004-07-22 09:29:08
    Temat: Re: pytanko w sprawie kredytów
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Może ja za niego.

    nie mozna za kogos mysli rozwijac :) bo to jest cos w rodzaju szkolnego
    "co poeta mial na mysli" :))

    ale przyznam, ze ja nie wyrazilem sie dosc jasno. BTE jest potrzebny
    bankowi, aby w uproszczony, uprzywilejowany sposob zalatwic klauzule.
    no ale czasem tak wychodzi, jak czlowiek sie spieszy i robi kilka rzeczy
    jednoczesnie.

    pozdr.
    marcin

  • 22. Data: 2004-07-22 09:39:54
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik bd pisze:

> [...]
    > bankowi, aby w uproszczony, uprzywilejowany sposob zalatwic klauzule.
    > no ale czasem tak wychodzi, jak czlowiek sie spieszy i robi kilka rzeczy
    Wszystko więc jasne? Po co mówić o sprawach oczywistych...