  • 1. Data: 2004-07-21 11:21:46
    Temat: do aplikantów sądowych
    Od: "Gonia" <g...@n...pl>

    Witam!
    Mam pytanie, ile zarabia aplikant sądowy (etatowy). W ustawie jest napisane,
    że kwota bazowa to 1660 zł, ale brutto czy netto?

  • 2. Data: 2004-07-21 11:57:22
    Temat: Re: do aplikantów sądowych
    Od: "ar156" <a...@n...wp.pl>

    Też jestem zainteresowany. Jak jest suma, którą aplikant etatowy w sądzie
    "dostaje na rękę"? w pierwszym roku pracy.
    Pzdr

  • 3. Data: 2004-07-21 12:35:23
    Temat: Odp: do aplikantów sądowych
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    To bywają jeszcze aplikacje etatowe? jakiś czas temu znajomi mówili, że
    wystarczająco dużo jest chętnych na pozaetatową, i nie biorą na pierwszy rok
    na etat, co najwyżej później, jak się wyróżnisz.

    brett

  • 4. Data: 2004-07-21 13:44:43
    Od: "Gonia" <g...@n...pl>

> [...]
    rok
    > na etat, co najwyżej później, jak się wyróżnisz.

    A no bywają. Z tego co wiem były 4 etaty we Włocławku (i tu jest pewność
    100%) i jakieś w Olsztynie(ale tu pewności nie ma)
    Pzdr

  • 5. Data: 2004-07-21 14:48:52
    Od: "Divxtom" <d...@N...wp.pl>

    >rok
    >>
    >A no bywają. Z tego co wiem były 4 etaty we Włocławku (i tu jest pewność
    >100%) i jakieś w Olsztynie(ale tu pewności nie ma)
    >Pzdr

    Kiedy zasady naboru na aplikacje się zmienią??????????????????????
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2004-07-21 15:01:19
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Mam pytanie, ile zarabia aplikant sądowy (etatowy). W ustawie jest
    napisane,
    > że kwota bazowa to 1660 zł, ale brutto czy netto?

    Brutto.
    Z tego co pamiętam to aplikant na 1 roku dostaje 0,9 kwoty bazowej a
    potem 1,0.
    W praktyce na rękę wychodzi trochę ponad 1000 zł

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2004-07-21 15:22:08
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Divxtom":

    > Kiedy zasady naboru na aplikacje się zmienią??????????????????????
    > --

    W jaki sposób ?

    ---
    Pzdr

  • 8. Data: 2004-07-21 16:56:48
    Od: "R.K." <...@w...pl>

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > potem 1,0.
    > W praktyce na rękę wychodzi trochę ponad 1000 zł

    dokladnie. Czasem dochodza do tego dodatki , jak
    np delegacje , jesli seminaria sa w innym miescie i wbrew
    pozorom sa to duze pieniadze ( okolo 80 zl za wyjazd co,
    przy 4 , 5 seminariach w miesiacu ...) :)
    pozdr

  • 9. Data: 2004-07-21 16:58:56
    Od: "R.K." <...@w...pl>

    Użytkownik "brett" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rok
    > na etat, co najwyżej później, jak się wyróżnisz.

    z tym jest roznie , zaleznie od okregu. Nie ma zadnych
    regul

  • 10. Data: 2004-07-21 20:41:54
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Witam!
    > Mam pytanie, ile zarabia aplikant sądowy (etatowy). W ustawie jest
    napisane,
    > że kwota bazowa to 1660 zł, ale brutto czy netto?

    Prokuratorski bierze tyle samo. Na drugim roku wypada to dokladnie 1198 zl
    netto, a na pierwszym 90% tego.
    Inna rzecz, ze nie slyszalem zeby gdzies byli aplikanci etatowi na pierwszym
    roku

    Cezar