  • 1. Data: 2004-07-21 10:34:42
    Temat: Jak to rozumieć
    Od: "ABAKUS" <a...@k...onet.pl>

    W na końcu uzasadnienia stwierdzono cytuję
    ? Przedmiotem skargi jest postanowienie organu nadzoru budowlanego
    stwierdzające niedopuszczalność odwołań. Postanowienie to nie podlega
    w ogóle wykonaniu. Brak jest zatem podstawy do wstrzymania
    wykonania tego postanowienia. Dlatego, na podstawie art. 61 § 3 p.p.s.a.,
    Sąd orzeka jak na wstępie.
    Pytanie. Co to znaczy nie podlega w ogóle wykonaniu?

  • 2. Data: 2004-07-21 10:35:38
    Temat: Re: Jak to rozumieć
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    ABAKUS pisze:

> [...]
    > Sąd orzeka jak na wstępie.
    > Pytanie. Co to znaczy nie podlega w ogóle wykonaniu?

    Ciekawe co sad orzekl "jak na wstepie"

    Ale na "chlopski rozum" to stwierdzi,.ze niema czego wstrzymuwac,
    bo to"cos" nie "ruszylo" (nie powstalo zmocy prawa)

    Ale ja tak tylko na "chlopski rozum"

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-07-21 10:59:36
    Temat: Odp: Jak to rozumieć
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    stwierdzające niedopuszczalność odwołań. Postanowienie to nie podlega

    To znaczy, że danego orzeczenia nie da się "fizycznie" wykonać. Dałoby sie
    wykonac postanowienie n.p. nakazujące rozbiórkę domu. Tu zaś skutek prawny
    powstaje niejako sam z siebie. W postanowieniu stwierdzono niedopuszczalność
    odwołań - i tyle, nikt nie ma prawa ani obowiązku robić czegokolwiek by
    postanowienie tobyło wykonane

    brett.