  • 1. Data: 2004-07-21 11:46:51
    Temat: zaległe wynagrodzenie (9miesięcy)
    Od: marian<m...@i...pl>

    Witam !!
    nie wiem co dalej mam robić. Zakład w którym pracowałem jest mi
    dłużny od lipca 2002 do marca 2003 roku wynagrodzenie za pracę na
    sumę ponad 5.000 zł
    do tego dochodzą jeszcze odsetki kóre wygrałem w SĄDZIE PRACY z kl-
    wykonalnośći.Z Dniem 1kwietnia 2003 zostałem zwolniony . Do tej pory
    nie dostałem żadnej złotówki ani odzewu od pracodawcy.Jestem osobą
    niepełnosprawną (RENCISTA )
    Pracowałem w Spółdzielni Inwalidów (PORTIER-OCHRONA OBIEKTU )
    Dowiedziałem się że zakład złożył wniosek o upadłość zakładu ( nie
    znam daty złożenia wniosku do sądu o upadłość, na drugiej rozprawie
    w sądzie pracy dowiedziałem się że taki wniosek został złożony takim
    oświadczeniem zakład powiadomił Sąd Pracy ).Teraz wiem że zakład
    upadł (komornik jest bezsilny ) .W jaki sposób dalej mam się ubiegać
    o swoje wynagrodzenie nie mam już siły chodzić do Prezesa
    Spółdzielni i wysłuchiwać że nie ma pieniędzy TO ŚĄ MOJE CIĘŻKO
    ZAROBIONE PIENIĄDZE A CHODZĘ jak ŻEBRAK.ŁAMIE SIĘ UMOWĘ Z
    PRACOWNIKIEM ,I NIKT ZA TO NIE ODPOWIADA !!.Jestem po operacji i
    następna mnie czeka już nie mam siły z nimi rozmawiać. ****
    PROSZĘ O POMOC ****
    Czy mogę złożyć powództwo po:
    1 .przeciwko członkom zarządu spółdzielni i śćiągnąć z ich majątku
    osobistego
    2 .donieść do prokuratury o popełnieniu przestępstwa z związku z
    naruszeniem praw pracowniczych (niedotrzymania warunku umowy )
    pozdrawiam Marian

    Autor: marian

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-07-21 18:35:44
    Temat: Re: zaległe wynagrodzenie (9miesięcy)
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik marian napisał(a):
> [...]
    > 2 .donieść do prokuratury o popełnieniu przestępstwa z związku z
    > naruszeniem praw pracowniczych (niedotrzymania warunku umowy )

    Pomyśl lepiej nad Funduszem Gwarantownaych Świadczeń Praconiczych

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-07-22 02:39:18
    Od: marian<m...@i...pl>

> [...]
    >
    > --
    > JOHNSON :)
    >
    >Co to takiego Fundusz Gwarantowanych Świadczeń
    -czy muszę napisać do funduszu wniosek o wypłacenie
    czy robi to zakład?
    prezes spółdzielni mówił coś o Funduszu Gwarantowanym
    ale trwa to już 2lata ,a ponoć po upływie 3 lat przedawnia się
    roszczenie.Mieszkam w okolicy Chorzowa może ktoś wie gdzie ma
    siedzibę ten Fundusz ?Dziękuję za odpowiedzi

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-07-22 07:07:21
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

> [...]
    > roszczenie.Mieszkam w okolicy Chorzowa może ktoś wie gdzie ma
    > siedzibę ten Fundusz ?Dziękuję za odpowiedzi

    Poszukaj na gogle
    na przykład
    http://www.google.com/search?num=100&hl=pl&inlang=pl
    &ie=UTF-8&q=fundusz+pracowni
    czych+%C5%9Bwiadcze%C5%84+gwarantowanych&btnG=Szukaj
    &lr=lang_pl

    --
    JOHNSON :)

  • 5. Data: 2004-07-22 10:15:34
    Od: Marian<m...@i...pl>

> [...]
    8&q=fundusz+pracowni
    > czych+%C5%9Bwiadcze%C5%
    84+gwarantowanych&btnG=Szukaj&lr=lang_pl

    Doszła nowa sprawa .Muszę to sprawdzić ponoc wniosek o upadłość
    został odrzucony to jakaś wielka tajemnica nikt nic nie wie nigdzie nic
    nie jest zapisane totalne zero informacji jak są to błędne.JEDNYM
    SŁOWEM BU...L. pozd Marian dzięki JOHNSON

    -> http://usenet.pomocprawna.info