  • 1. Data: 2017-11-18 04:02:01
    Temat: pytanie o zawiasy
    Od: melex <m...@f...pl>

    jezeli osoba ma zawiasy i popelni w tym czasie podobne przestepstwo, ale
    wyrok prawomocny zostanie wydany dopiero po okresie proby to zawiasy
    zostana odwieszone ? czy jedynie wtedy gdy wyrok prawomocny zostanie
    wydany w czasie proby

  • 2. Data: 2017-11-18 17:38:46
    Temat: Re: pytanie o zawiasy
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-18 o 04:02, melex pisze:
> [...]
    > wyrok prawomocny zostanie wydany dopiero po okresie proby to zawiasy
    > zostana odwieszone ? czy jedynie wtedy gdy wyrok prawomocny zostanie

    Tak trudno zajrzeć do kodeksu karnego albo googla? Średnio inteligentny
    szympans by sobie poradził.
    A dla tych mniej inteligentnych od szympansów - proszę:

    http://www.infor.pl/prawo/kodeks-karny/poddanie-spra
    wcy-probie/685830,Zarzadzenie-wykonania-kary-w-okres
    ie-proby-art-75.html

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2017-11-19 09:08:55
    Od: marcin <m...@g...com>

    Wejdz sobie na jakies forum prawne, bo tutaj się niczego nie dowiesz,
    sami pieniacze

  • 4. Data: 2017-11-19 11:12:57
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-19 o 09:08, marcin pisze:
    > Wejdz sobie na jakies forum prawne, bo tutaj się niczego nie dowiesz,
    > sami pieniacze

    Primo: Dlaczego tę odpowiedź kierujesz do mnie a nie do twórcy wątku?
    Secundo: Skoro zadaje się pytania, na które uzyskanie odpowiedzi wymaga
    zaledwie ODROBINY wysiłku, intelektu i własnego zaangażowania, to czego
    można oczekiwać?
    Tertio: Rozumiesz w ogóle co oznacza słowo "pieniactwo" i "pieniacz", bo
    wydaje mi się że nie.

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2017-11-19 11:36:25
    Od: marcin <m...@g...com>

    a ty rozumiesz co oznacza słowo POMAGAĆ? bo tylko wkurwiasz ludzi
    pisze się odpowiedz a nie wymądrza tak jak ty cioto

  • 6. Data: 2017-11-19 12:47:35
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    marcin pisze:
    > a ty rozumiesz co oznacza słowo POMAGAĆ? bo tylko wkurwiasz ludzi
    > pisze się odpowiedz a nie wymądrza tak jak ty cioto

    A czy ty wiesz czym różni się wędka od ryby? I dlaczego?

  • 7. Data: 2017-11-19 13:35:18
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-19 o 11:36, marcin pisze:
    > a ty rozumiesz co oznacza słowo POMAGAĆ? bo tylko wkurwiasz ludzi
    > pisze się odpowiedz a nie wymądrza tak jak ty cioto

    A co? Nie dostał odpowiedzi? Jak widać większy z ciebie idiota niż on.

    --
    Sonn

  • 8. Data: 2017-11-19 13:36:17
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-19 o 12:47, Andrzej Kłos pisze:

    > A czy ty wiesz czym różni się wędka od ryby? I dlaczego?

    On jak widać raczej z tych, którzy tylko wiedzą gdzie łapę po zasiłek
    wyciągnąć.

    --
    Sonn

  • 9. Data: 2017-11-19 16:56:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 listopada 2017 11:11:37 UTC+1 użytkownik Sonn napisał:
    mi pieniacze

    > Primo: Dlaczego tę odpowiedź kierujesz do mnie a nie do twórcy wątku?

    Sam sobie będzie odpowiadał?
    Przecież melex i marcin to ta sama osoba.

  • 10. Data: 2017-11-19 16:57:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 listopada 2017 09:08:58 UTC+1 użytkownik marcin napisał:
    > Wejdz sobie na jakies forum prawne, bo tutaj się niczego nie dowiesz,
    > sami pieniacze

    Sam ze sobą gadasz?