  • 1. Data: 2017-11-17 11:38:47
    Temat: Doręczenie pozwu
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Czy pozew wysłany na adres nieruchomości (a nie na adres właściciela
    nieruchomości) może być uznany za wysłany/doręczony poprawnie?

    MJ

  • 2. Data: 2017-11-17 12:01:46
    Temat: Re: Doręczenie pozwu
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A został odebrany?

    -----
    > Czy pozew wysłany na adres nieruchomości może być uznany za wysłany/doręczony
    poprawnie?

  • 3. Data: 2017-11-17 12:04:42
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 17.11.2017 o 12:01, ń pisze:
    > A został odebrany?

    Nie.

    MJ

  • 4. Data: 2017-11-17 12:08:23
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 17.11.2017 o 12:01, ń pisze:
    > A został odebrany?

    W ogóle na razie jest na etapie ustnie zasłyszanej plotki, że być może
    został wysłany pozew na adres nieruchomości.

    MJ

  • 5. Data: 2017-11-17 13:06:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-11-17, Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > Czy pozew wysłany na adres nieruchomości (a nie na adres właściciela
    > nieruchomości) może być uznany za wysłany/doręczony poprawnie?

    Wydaje mi sie, że nie, bo to nie miłałoby sensu (np. co jak ma
    n-nieruchomości?). No chyba, że jest to tożsame, lub z czegoś
    konkretnego wynika, że tam zamieszkuje lub, że zobowiązał się do
    pedejmowania stamtąd korespondencji.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2017-11-17 15:07:57
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Jak komornik zajmie wszystkie rachunki, wpisze się w KW tej nieruchomości i złoży
    wizytę pod miejscem zamieszkania, o którym nagle przypomni sobie powód, to znaczy że
    z plotki zrobiły się pogłoski ;-)

    A na czym polega interes w te lub we wte?

    -----

  • 7. Data: 2017-11-18 04:46:55
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/17/2017 6:06 AM, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > n-nieruchomości?). No chyba, że jest to tożsame, lub z czegoś
    > konkretnego wynika, że tam zamieszkuje lub, że zobowiązał się do

    A co to sąd będzie obchodziło.
    Jest polecony wysłany.
    Jest zwrotka, że niepdjęty w terminie.
    Więc uważa się za doręczony.
    I sprawa będzie się toczyć dalej normalnie.

    Jak sie w koncu delikwent od komornika dowie, że mu samochód sprzedali
    to będzie mógł protestować.

  • 8. Data: 2017-11-18 06:17:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-11-18, witek <w...@g...pl> wrote:

> [...]
    > I sprawa będzie się toczyć dalej normalnie.
    >
    > Jak sie w koncu delikwent od komornika dowie, że mu samochód sprzedali

    Tak, wiem, ale w ciągu ostatnich paru lat było trochę medialnych spraw
    pokazujących ten schemat, a i komornicy wydaje się prze...li se zdziebko
    też w tym samym okresie, więc nie do konca bym liczył, że tak to dalej
    gładko działa.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2017-11-18 10:15:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-18 o 04:46, witek pisze:

    > A co to sąd będzie obchodziło.

    Będzie.

    > Jest polecony wysłany.
    > Jest zwrotka, że niepdjęty w terminie.
    > Więc uważa się za doręczony.

    Tylko wówczas, jeśli awizacja nastąpiła pod adresem zamieszkania adresata.

    > I sprawa będzie się toczyć dalej normalnie.

    Dalej sąd sprawdzi adres z bazą meldunkową i tylko jak się będzie
    zgadzać, to uzna za doręczone.

    > Jak sie w koncu delikwent od komornika dowie, że mu samochód sprzedali
    > to będzie mógł protestować.

    Masz za stare informacje, aby się wymądrzać na grupie :)

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2017-11-18 12:31:52
    Od: ń <ń@ń.ń>