  • 11. Data: 2004-02-26 08:38:52
    Temat: Re: pytania banalne
    Od: "A.F." <1...@i...pl>

    > Jestem pelnomocnikiem strony w sprawie w sadzie pracy. Sad wezwal swiadka
    > ktory bedzie zeznawal na rozprawie.
    > - czy a jesli tak, to kiedy bede mogl mu zadawac pytania?
    > - czy gdy bedzie klamal (a mam pewnosc ze bedzie to robil) to moge
    przerwac
    > jego zeznawanie, np. slowem "SPRZECIW!", wejsc mu w slowo i pokazac sadowi
    > dowody na jego klamstwa?

    No wiec odbyla sie rozprawa. Kazalem zaprzysiezyc tego swiadka, poinformowac
    go jakie mu groza konsekwencje za skladanie nieprawdziwych zeznan, sluchalem
    spokojnie klamstw ktore mowil, sad zdawal sie mu wierzyc i byl przeciw mnie,
    rozprawa trwala bardzo dlugo... Przesluchiwal go Sad potem ja...
    Po jej zakonczeniu dolaczylem do akt dowod dowodzacy, ze swiadek caly czas
    klamal. Sedziemu szczeka opadla bo okazalo sie, ze cale prowadzone przez
    niego przesluchanie szlo w zlym kierunku.

    :)

    Nastepna rozprawa za miesiac.

    Teraz interesuje mnie taka sprawa. Chcialbym, aby klamiacy swiadek zostal
    jakos ukarany - np. przez Sad, moze jakas grzywna itp.
    Co i jak mam zrobic?

  • 12. Data: 2004-02-26 09:30:22
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <c1kcdr$e33$1@shodan.interia.pl>, A.F. wrote:
    > Teraz interesuje mnie taka sprawa. Chcialbym, aby klamiacy swiadek zostal
    > jakos ukarany - np. przez Sad, moze jakas grzywna itp.
    > Co i jak mam zrobic?

    Za składanie fałszywych zeznać grozi odpowiedzialność karna. Złóż
    doniesienie do prokuratury.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 13. Data: 2004-02-26 11:57:39
    Od: "A.F." <1...@i...pl>

    "Samotnik"
    > Za składanie fałszywych zeznać grozi odpowiedzialność karna. Złóż
    > doniesienie do prokuratury.

    Ten klamiacy swiadek ma juz sprawe karna.
    Za ok. 2 lata(gdy skonczy sie jego dlugotrwaly proces w ktorym jest
    oskarzony) i tak pewnie pojdzie siedziec. Ale ja to mam gdzies czy on
    pojdzie siedziec na 7 lat (za tamten proces) czy na 10 lat (jak mu doloze
    jeszcze jeden paragraf za skladanie falszywych zeznan na mojej sprawie).
    Wolalbym raczej zeby go cos uderzylo finansowo - jak doprowadzic zeby go
    ukarano grzywna albo czyms w przyspieszonym tempie. Oczywiscie, nie mialbym
    nic przeciwko temu gdyby poszedl siedziec dzieki mnie juz teraz, w jakims
    trybie przyspieszonym :)

  • 14. Data: 2004-02-26 15:36:19
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "A.F." <1...@i...pl> napisał w wiadomości
    > klamal. Sedziemu szczeka opadla bo okazalo sie, ze cale prowadzone przez
    > niego przesluchanie szlo w zlym kierunku.

    Gratulacje :)

    WOJSAL