1. Data: 2004-02-23 18:53:18
Temat:jak podważyć wiarygodność świadka?
Od:" " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można złożyć wniosek dowodowy (w postaci kasety z nagraniem )w trakcie
trwania rozprawy, tak, żeby udowodnić że świadek zeznał nieprawdę? Czy też
wszelkie wnioski trzeba złożyć przed rozprawą?

2. Data: 2004-02-23 19:03:42
Temat:Re: jak podważyć wiarygodność świadka?
Od:"Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik *Nikt* <p...@N...gazeta.pl> napisał
w wiadomości news:c1di6u$jr5$1@inews.gazeta.pl

> Czy można złożyć wniosek dowodowy (w postaci kasety z nagraniem )w
> trakcie trwania rozprawy, tak, żeby udowodnić że świadek zeznał
> nieprawdę? Czy też wszelkie wnioski trzeba złożyć przed rozprawą?

A kto pyta?.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Odwaga bywa postrachem dla śmierci -

3. Data: 2004-02-24 07:03:07
Od:"szerszen" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> A kto pyta?.

a co to ma za znaczenie??

4. Data: 2004-02-24 08:55:59
Od:"Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Użytkownik" <p...@N...gazeta.pl> napisał:

> Czy można złożyć wniosek dowodowy (w postaci kasety z nagraniem )w
> trakcie trwania rozprawy, tak, żeby udowodnić że świadek zeznał
> nieprawdę? Czy też wszelkie wnioski trzeba złożyć przed rozprawą?

zglaszac nowe dowody mozesz zawsze.

--
Psychik
howuser&userid=360448

5. Data: 2004-02-24 14:03:53
Od:"Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości

> zglaszac nowe dowody mozesz zawsze.

nooo, nie zawsze.
W niektórych trybach postepowania dowody musza zostać zgłoszone do
określonej chwili albo będa pominięte

_____________
RF

6. Data: 2004-02-24 14:36:46
Od:"Jacek Placek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Falkenstein <r...@g...pl> napisał(a):

> nooo, nie zawsze.
> W niektórych trybach postepowania dowody musza zostać zgłoszone do
> określonej chwili albo będa pominięte

.. chocby w sprawie gospodarczej.

Dobrze byloby w pytaniu precyzowac, o jakie postepowanie chodzi.
JP

7. Data: 2004-02-24 16:19:51
Od:"Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szerszen" <w...@s...pl> napisał
w wiadomości news:c1esv8$h09$1@opal.futuro.pl

> a co to ma za znaczenie??

Trutniom, osom, szerszeniom i innym owadom może
to nie robi różnicy, ale dla mnie jest istotne komu mam
odpowiedzieć. Po prostu nie lubię być lekceważony.
Takie to dziwne?.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"(...) Wracając do domu zajechałem do złego domu i

8. Data: 2004-02-24 20:28:40
Od:" " <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej_K. <n...@n...spam.pl> napisał(a):

> [...]
> to nie robi różnicy, ale dla mnie jest istotne komu mam
> odpowiedzieć. Po prostu nie lubię być lekceważony.

bez przesady...
myślę, że nieprzedstawianie się w grupie dyskusyjnej jest zgodne z zasadami
współżycia społęcznego(-:

9. Data: 2004-02-24 20:30:07
Od:" " <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nooo, nie zawsze.
> W niektórych trybach postepowania dowody musza zostać zgłoszone do
> określonej chwili albo będa pominięte

jak to? Możes zpodać więcej szczegółów? Czy to dotyczy też trybu
uproszczonego?

10. Data: 2004-02-24 20:31:56
Od:" " <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... chocby w sprawie gospodarczej.
>
> Dobrze byloby w pytaniu precyzowac, o jakie postepowanie chodzi.
> JP

chodzi o postępowanie w sadzie pracy z powództwa pracownika wraz z pozwem
wzajemnym pracodawcy.