  • 1. Data: 2004-02-23 18:53:18
    Temat: jak podważyć wiarygodność świadka?
    Od: " " <p...@N...gazeta.pl>

    Czy można złożyć wniosek dowodowy (w postaci kasety z nagraniem )w trakcie
    trwania rozprawy, tak, żeby udowodnić że świadek zeznał nieprawdę? Czy też
    wszelkie wnioski trzeba złożyć przed rozprawą?

  • 2. Data: 2004-02-23 19:03:42
    Temat: Re: jak podważyć wiarygodność świadka?
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik *Nikt* <p...@N...gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:c1di6u$jr5$1@inews.gazeta.pl

    > Czy można złożyć wniosek dowodowy (w postaci kasety z nagraniem )w
    > trakcie trwania rozprawy, tak, żeby udowodnić że świadek zeznał
    > nieprawdę? Czy też wszelkie wnioski trzeba złożyć przed rozprawą?

    A kto pyta?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Odwaga bywa postrachem dla śmierci -

  • 3. Data: 2004-02-24 07:03:07
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > A kto pyta?.

    a co to ma za znaczenie??

  • 4. Data: 2004-02-24 08:55:59
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Użytkownik" <p...@N...gazeta.pl> napisał:

    > Czy można złożyć wniosek dowodowy (w postaci kasety z nagraniem )w
    > trakcie trwania rozprawy, tak, żeby udowodnić że świadek zeznał
    > nieprawdę? Czy też wszelkie wnioski trzeba złożyć przed rozprawą?

    zglaszac nowe dowody mozesz zawsze.

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 5. Data: 2004-02-24 14:03:53
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości

    > zglaszac nowe dowody mozesz zawsze.

    nooo, nie zawsze.
    W niektórych trybach postepowania dowody musza zostać zgłoszone do
    określonej chwili albo będa pominięte

    _____________
    RF

  • 6. Data: 2004-02-24 14:36:46
    Od: "Jacek Placek" <j...@g...pl>

    Falkenstein <r...@g...pl> napisał(a):

    > nooo, nie zawsze.
    > W niektórych trybach postepowania dowody musza zostać zgłoszone do
    > określonej chwili albo będa pominięte

    .. chocby w sprawie gospodarczej.

    Dobrze byloby w pytaniu precyzowac, o jakie postepowanie chodzi.
    JP

  • 7. Data: 2004-02-24 16:19:51
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "szerszen" <w...@s...pl> napisał
    w wiadomości news:c1esv8$h09$1@opal.futuro.pl

    > a co to ma za znaczenie??

    Trutniom, osom, szerszeniom i innym owadom może
    to nie robi różnicy, ale dla mnie jest istotne komu mam
    odpowiedzieć. Po prostu nie lubię być lekceważony.
    Takie to dziwne?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Wracając do domu zajechałem do złego domu i

  • 8. Data: 2004-02-24 20:28:40
    Od: " " <p...@g...pl>

    Andrzej_K. <n...@n...spam.pl> napisał(a):

> [...]
    > to nie robi różnicy, ale dla mnie jest istotne komu mam
    > odpowiedzieć. Po prostu nie lubię być lekceważony.

    bez przesady...
    myślę, że nieprzedstawianie się w grupie dyskusyjnej jest zgodne z zasadami
    współżycia społęcznego(-:

  • 9. Data: 2004-02-24 20:30:07
    Od: " " <p...@g...pl>

    > nooo, nie zawsze.
    > W niektórych trybach postepowania dowody musza zostać zgłoszone do
    > określonej chwili albo będa pominięte

    jak to? Możes zpodać więcej szczegółów? Czy to dotyczy też trybu
    uproszczonego?

  • 10. Data: 2004-02-24 20:31:56

    > ... chocby w sprawie gospodarczej.
    >
    > Dobrze byloby w pytaniu precyzowac, o jakie postepowanie chodzi.
    > JP

    chodzi o postępowanie w sadzie pracy z powództwa pracownika wraz z pozwem
    wzajemnym pracodawcy.