  • 1. Data: 2004-02-23 17:39:23
    Temat: olo kwaśniak
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    Czy mi się wydaje, czy też ostatnio pokazali gościa w tv?
    Olo, powiedz coś

    --
    TomekS

  • 2. Data: 2004-02-23 18:02:41
    Temat: Re: olo kwaśniak
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Czy mi się wydaje, czy też ostatnio pokazali gościa w tv?
    > Olo, powiedz coś

    Kto wie, moze i pokazali ;-))

    pdr
    Olo

  • 3. Data: 2004-02-25 15:00:58
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    > Kto wie, moze i pokazali ;-))
    >
    > pdr
    > Olo

    Tam wystepował Aleksander Kwaśniak, o ile się nie mylę - to ty?
    TomekS

  • 4. Data: 2004-02-25 17:27:09
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Tam wystepował Aleksander Kwaśniak, o ile się nie mylę - to ty?

    Ani chybi tak się właśnie nazywam :-)

    pdr
    Olo

  • 5. Data: 2004-02-25 19:20:09
    Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> napisał(a):

    > Ani chybi tak się właśnie nazywam :-)

    A o czym tam mówiłeś?

  • 6. Data: 2004-02-25 20:14:58
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A o czym tam mówiłeś?

    O kontroli biletów, to chyba oczywiste :-)

    pdr
    Olo

  • 7. Data: 2004-02-26 07:43:53
    Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > O kontroli biletów, to chyba oczywiste :-)

    Któryś z amerykańskich prezydentów słynął z podobnej małomówności.
    Któregoś dnia wrócił z kościoła, żona go pyta:
    - O czym mówił ksiądz?
    - O grzechu.
    - Aha. A co mówił?
    - Był przeciw.

  • 8. Data: 2004-02-26 17:50:50
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Któryś z amerykańskich prezydentów słynął z podobnej małomówności.
    > Któregoś dnia wrócił z kościoła, żona go pyta:
> [...]

    Hehehe dobre ;-)
    Nie no, a co tu sie rozpisywac? Materiał był o naszej firmie kontrolerskiej
    (KPZ Katowice) i o tym ze nalozone przez nas mandaty w autobusach PKM
    Jaworzno mozna odpracowywac. Ja bylem tam przedstawiony jako jeden z
    kontrolerów, któremu kiedys zdarzało sie jezdzic na gapę i niby odpracował
    mandat jako kanar....

    pdr
    Olo

  • 9. Data: 2004-02-27 16:55:46
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
> [...]
    > Jaworzno mozna odpracowywac. Ja bylem tam przedstawiony jako jeden z
    > kontrolerów, któremu kiedys zdarzało sie jezdzic na gapę i niby odpracował

    i to napisała osoba, która czepia się jeśli ktokolwiek inny napisze o
    mandatach za brak biletu ;)

    KG

  • 10. Data: 2004-02-27 17:18:02
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > i to napisała osoba, która czepia się jeśli ktokolwiek inny napisze o
    > mandatach za brak biletu ;)

    Ja nigdy nie pisywałem na zadne grupy o zadnych mandatach i nie kombinowałem
    ani jak tu kontrolerow wyrolowac ani co by tu zrobic zeby nie zapłacic.

    pdr
    Olo