  • 1. Data: 2003-07-10 11:28:21
    Temat: pyt. o sprzedaż ułamkowej częsci nieruchomości
    Od: "Kinga" <k...@w...pl>

    Witajcie,
    Pytanie kieruje do tych którzy spotkali się z transakcją przekazania
    nieruchomości (np. domku jednorodzinnego i działki) sposobem: krok 1 :
    sprzedaż ułamkowej częsci nieruchomości, krok 2 : zniesienie współwłasności
    (odpłatne lub nie)...
    Moje pytanko dotyczy tej pierwszej operacji: wiem , że tę ułamkową część
    konstruuje się bez żadnych ograniczeń i odzwierciedlenia w np. rzeczywistej
    liczbie izb czy pomieszczeń w domu (np. można sprzedać komuś 1/50
    nieruchomości)...
    Czy Urząd Skarbowy nie zwraca uwagi na to w jaki sposób został skostruowany
    ten ułamek i jak on się ma do rzeczywistej powierzchni domu czy innych
    mierzalnych parametrów ? czy znacie przypadki, że US przyczepił się tego
    właśnie szczegółu umowy?
    dzięki za wszelką odpowiedz,
    pzdr,
    Kinga