  • 1. Data: 2003-07-10 10:43:49
    Temat: KPA - konsekwencje złożenia wniosku...
    Od: "Anna Maria" <p...@p...fm>

    Witam,
    czy ktoś mógłby mi przybliżyć w zarysie :) następującą kwestię:
    Konsekwencje złożenia wniosku przez podmiot nie uprawniony oraz gdy brak
    przedmiotu postępowania.

    Nie chodzi mi oczywiście o wypracowanie, tylko tak w paru słowach.

    Pozdrawiam
    AM

  • 2. Data: 2003-07-11 10:35:11
    Temat: Re: KPA - konsekwencje złożenia wniosku...
    Od: "Piotr Pszonicki" <p...@x...wp.pl>

    Witam! Odpowiedz jest prosta. Po prostu organ, do którego wpłynął taki
    wniosek odmawia wszczęcia postępowania w formie postanowienia. Pozdrawiam