  • 1. Data: 2003-07-10 12:12:14
    Temat: Allegro głupia sprawa.
    Od: "dexxxterx" <d...@w...pl>

    Kolega miał kilka włamań przez net do kompa do nie używa firewalla i ten
    ktoś miał dostęp do wszystkich danych na kompie.Potem okazało się że ktoś na
    jego nazwisko założył konta na Allegro i wyciągnał kasę od kogoś podając
    chyba dla kawału numer konta mojego kolegi ale jakiś adres z kosmosu.Kolega
    sporo handluje przez net i widział jakieś niezidentyfikowane wpłaty ale nie
    wiedział skąd one.Teraz musi złożyć wyjaśnienia na policji.Czy jeśli odda te
    pieniądze nie będzie miał innych nieprzyjemności?

  • 2. Data: 2003-07-10 12:34:46
    Temat: Re: Allegro głupia sprawa.
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie>

    dexxxterx chciał wyrazić swe zdanie,
    a zamiast tego napisal(a):

> [...]
    > wiedział skąd one.Teraz musi złożyć wyjaśnienia na policji.Czy jeśli odda te
    > pieniądze nie będzie miał innych nieprzyjemności?

    będzie miał zarzut z 286 kk,
    innymi słowy będzie miał kupę kłopotów

    Pozdrawiam
    stern

  • 3. Data: 2003-07-10 12:56:51
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "dexxxterx" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    te
    > pieniądze nie będzie miał innych nieprzyjemności?

    jak dla mnie spara nie wydaje się taka prosta, a kolega bez winy.
    sprawa powinna i zostanie wyjaśniona w postępowaniu.

  • 4. Data: 2003-07-10 13:03:23
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie>

    Krzysztof Gil chciał wyrazić swe zdanie,
    a zamiast tego napisal(a):

    > jak dla mnie spara nie wydaje się taka prosta, a kolega bez winy.
    > sprawa powinna i zostanie wyjaśniona w postępowaniu.

    taaa, a prokuratura to banda ciemniaków i uwierzy, żę ktoś się włamał
    na konto kogoś innego, oszukiwał przez internet a pieniądze przelewał,
    na nie swoje konto.
    Ja tu widzę dwie możłiwości:

    1. bujda z włamaniem - żeby mieć alibi
    2. faktycznie zemsta kogoś innego i to wyjątkowo przewrotna.
    nie chciałbym mieć takich wrogów. :)

    Pozdrawiam
    stern

  • 5. Data: 2003-07-10 13:10:45
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin 'stern' Surowiec" <s...@m...id.pl_to.nie> napisał w
    wiadomości news:bejo6r$1er$2@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > Ja tu widzę dwie możłiwości:
    >
    > 1. bujda z włamaniem - żeby mieć alibi
    > 2. faktycznie zemsta kogoś innego i to wyjątkowo przewrotna.

    1 prawdopodobne
    2 naciagane i zapewne nie poparte dowodami (gdyby chociaz w banku probowal
    cos wyjasniac, np. z kad sie te pieniadze wziely)

  • 6. Data: 2003-07-10 15:44:21
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>

> [...]
    > jego nazwisko założył konta na Allegro i wyciągnał kasę od kogoś podając
    > chyba dla kawału numer konta mojego kolegi ale jakiś adres z kosmosu.

    cos krecisz skarbie. Zeby ten ktos mogl wyciagnac od kogos innego kase
    musialby cos wystawic na aukcje. Aby wystawic cos na allegro nalezy podac
    swoj autentyczny adres zamieszkania poniewaz pod ten adres allegro wysyla
    list z kodem aktywacyjnym. Bez tego kodu nie jest mozliwe sprzedawanie
    czegokolwiek na allegro. Sugerujesz ze ten ktos nie dosc ze wlamal sie na
    kompa twego kolegi to jeszcze regularnie wlamywal sie do jego skrzynki na
    listy w oczekiwaniu na ten jeden list?:-)

    HaNkA

  • 7. Data: 2003-07-10 15:56:54
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie>

    HaNkA ReDhUnTeR chciał wyrazić swe zdanie,
    a zamiast tego napisal(a):

> [...]
    > kompa twego kolegi to jeszcze regularnie wlamywal sie do jego skrzynki na
    > listy w oczekiwaniu na ten jeden list?:-)

    no tak,
    na dodatek włamał się do komputera banku, żeby wyciągnąć to jedno konto,
    (podał je w końcu), a nie sądzę, że ktoś trzyma numer konta w komputerze,
    dodatkowo przechwytywał wszystkie zawiadomienia od allegro
    o zakończonych aukcjach itd itd.

    Da się zrobić. :-)

    Pozdrawiam
    stern

  • 8. Data: 2003-07-10 15:57:25
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin 'stern' Surowiec" <s...@m...id.pl_to.nie> napisał w
    wiadomości news:bek2c6$6j1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Da się zrobić. :-)

    dziekie hakery

  • 9. Data: 2003-07-10 15:59:30
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie>

    a zamiast tego napisal(a):

    > dziekie hakery

    proszę bardzo :-)

    Pozdrawiam
    stern

  • 10. Data: 2003-07-10 20:25:45
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> wrote in message
> [...]
    > list z kodem aktywacyjnym. Bez tego kodu nie jest mozliwe sprzedawanie
    > czegokolwiek na allegro..................

    od pewnego czasu - kilku miesięcy
    wcześniej założone konta nie wymagały kodu aktywacyjnego

    co nie zmienia faktu, że autor coś kręci

    --
    pozdrawiam
    plusz