  • 31. Data: 2005-07-21 23:53:16
    Temat: Re: [pyt] Fotografowanie miejsca wypadku
    Od: "eFTe" <f...@b...tego.wp.pl>

    news:dbp6ed$gij$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Wśród funkcjonariuszy publicznych jest cały szereg
    > osób, których wizerunek jest wprost tajny i tajne są wszelkie informacje
    > pozwalające na jego określenie.

    Wyjatek, wiele przepisow jest ograniczanych przez inne.

    pzdr
    eFTe

  • 32. Data: 2005-07-21 23:54:35
    Od: "eFTe" <f...@b...tego.wp.pl>

    > Wówczas byli by faktycznie powszechnie znani.

    Twoj problem polega na tym ze przyczepiles sie tego sformulowania.
    Funkcjonariusz nie musi posiadac slawy Edyty Gorniak aby miec ograiczone
    prawo do ochorny wizerunku. Jest duch prawa, intencja ustawodawcy i przyjeta
    interpretacja.

    > Najbardziej zdziwiła mnie opinia uznanego autorytetu z zakresu prawa
    > prasowego.

    Juz wspominalem wczesniej ze to jest powszechna interpretacja wsrod znawcow.

    > Dla mnie osoba powszechnie znana to taka, w odniesieniu do której należy
    > oczekiwać, ze większość osób ją na fotografii jednoznacznie
    > zidentyfikuje.

    O! "Dla mnie", tu jest pies pogrzebany.

    pzdr
    eFTe