  • 1. Data: 2006-02-01 10:45:22
    Temat: przewoz psa w aucie
    Od: "mandragoris" <m...@t...pl>

    Witam,
    od kilku dni jezdze autem na krotkich odcinkach w miescie - z psem (maly
    ratlerek)... siedzi na miejscu pasazera z przodu, zwykle w specjalnej dla
    zwierzat torbie podroznej, ale czasem sobie zaglada przez szybe przednia,
    czy boczna i wiem tez, ze ma wielka chec wejscia mi na kolana... ;)
    Moje pytanie: czy sa jakies przepisy regulujace przewoz psow? Slyszalam, ze
    absolutnie nie moga jezdzic z przodu, a jak z tylu to musza byc przywiazane,
    ale nie mam zadnej podstawy prawnej
    Nie chcialabym zrobic mu krzywdy, ale tez w razie kontroli policji,
    chcialabym wiedziec czy popelnilam wykroczenie.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-01 11:37:47
    Temat: Re: przewoz psa w aucie
    Od: scream <n...@p...pl>

    mandragoris napisał(a):
    > Moje pytanie: czy sa jakies przepisy regulujace przewoz psow?

    Przejrzyj archiwum, bylo wczoraj...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl