  • 1. Data: 2006-02-01 10:21:43
    Temat: jak policzyć wartość przedmiotu zaskarżenia ?
    Od: t...@p...onet.pl

    Witam
    poproszę o pomoc w określeniu wartości przedmiotu zaskarżenia
    sytuacja wygląda w uproszczeniu następująco:

    dostałem wyrok na dłużnika na 10.000 PLN z odsetkami od 01.09.2005

    zaskarżyłem wyrok w części dotyczącej daty naliczania odsetek, wg mnie pomylił
    się protokolant. Powinno być 01.09.2004. Pomyłka jest oczywista bo w
    dokumentach jak wół stoi 01.09.2004.
    Teraz dostałem wezwanie do usunięcia braków formalnych przez wskazanie
    wartości przedmiotu zaskarżenia.
    Liczyć odsetki za ten rok?
    Liczyc całe odsetki?
    A może przedmiot zaskarżenia nie ma wartości?
    pozdrawiam
    Traaq