  • 1. Data: 2004-09-28 13:58:47
    Temat: przesłanka do rozwodu i dziecko
    Od: "jacobs400" <p...@U...wp.pl>

    krótko

    Żona znalazła kochanka, zamieszkiwała z nim i wraca do niego. Nie pracuje,
    ma dziecko jeszcze z poprzedniego związku (zakończonego podobnie jak ten,
    zdradą). Ja chce zatrzymać dziecko przy sobie. Ona jedzie bardzo daleko 3tyś
    km stąd. Chce zabrać dziecko do człowieka co ma 2 swoich dzieci i jest
    rozwiedziony.

    Sąd kieruje się dobrem dziecka w orzekaniu z kim ma zostać.

    Czy to iż On mnie zdradziła, nie ma środków na utrzymanie, nie ma żadnego
    wykształcenia może być jakimkolwiek argumentem za tym aby sąd dla mnie
    przyznał opiekę nad dzieckiem?

    Ona nie mieszka już z naszym dzieckiem od pół roku.

    Mam dom, pracę i jakieś perspektywy zawodowe.

    Czy to może mieć jakiekolwiek znaczenie dla sądu ?

    Dodam iż dziecko jest ze mną szczególnie silne związane emocjonalnie. O
    mamie prawie zapomniała.

    Pozdrawiam

    Jacobs

  • 2. Data: 2004-09-28 14:12:44
    Temat: Re: przesłanka do rozwodu i dziecko
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "jacobs400" <p...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Czy to może mieć jakiekolwiek znaczenie dla sądu ?

    znaczenie moze miec, ale czy bedzie mialo to czas pokaze
    jesli trafisz na obiektywnego sedziego, albo bedziesz mial dobrego papuge,
    masz szanse, inaczej roznie moze byc

  • 3. Data: 2004-09-28 16:16:08
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[bez tego)interia.pl>

    Użytkownik "jacobs400" <p...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Nie pracuje,
    > ma dziecko jeszcze z poprzedniego związku (zakończonego podobnie jak ten,
    > zdradą). Ja chce zatrzymać dziecko przy sobie.

    Czyli dziecko nie jest Twoje? Jeśli nie jestes ojcem dziecka ani go nie
    przysposobiłes to w swietle prawa jestes dla niego obcym człowiekiem. Sądy
    generalnie chętniej zostawiaja dziecko z matką, niż z ojcem wiec jesli
    jestes dla dziecka obcym człowiekiem to Twoje szanse na zatrzymanie go przy
    sobie są zgoła zadne.

    HaNkA

  • 4. Data: 2004-09-28 16:20:11
    Od: Anna Jarzębowska <a...@o...pl>

    On 2004-09-28 15:58, Użytkownik jacobs400 napisał:
> [...]
    >
    > Czy to może mieć jakiekolwiek znaczenie dla sądu ?
    >
    > Dodam iż dziecko jest ze mną szczególnie silne związane emocjonalnie. O

    Musisz koniecznie postarać się o dobrego adwokata. Myślę, że bez niego
    sprawa jest przegrana. Dobrze pomyśleć jest o świadkach, którzy
    potwierdzą Twoją wersję. Nastaw się na trudny rozwód ale zawsze masz
    szansę. Jest o co walczyć. Dobro twojego dziecka powinno być na
    pierwszym planie.

    Życzę powodzenia

  • 5. Data: 2004-09-28 16:48:28
    Od: "jacobs400" <p...@U...wp.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[bez tego)interia.pl> napisał
    w wiadomości news:cjc2mv$kca$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > generalnie chętniej zostawiaja dziecko z matką, niż z ojcem wiec jesli
    > jestes dla dziecka obcym człowiekiem to Twoje szanse na zatrzymanie go

    dziecko jest moje, ona ma jeszcze z poprzedniego małżeństwa które rozpadło
    się poprzez jej zdrade.

    jacobs

  • 6. Data: 2004-09-28 16:55:45
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[bez tego)interia.pl>

    > dziecko jest moje, ona ma jeszcze z poprzedniego małżeństwa które rozpadło
    > się poprzez jej zdrade.

    Ok, sorrki, zle zrozumialam Twoja pierwsza wypowiedz bo pisałes caly czas o
    jednym dziecku:-)

    HaNkA