    From: Anna Jarzębowska <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przesłanka do rozwodu i dziecko
    Date: Tue, 28 Sep 2004 18:20:11 +0200

    On 2004-09-28 15:58, Użytkownik jacobs400 napisał:
    > krótko
    >
    > Żona znalazła kochanka, zamieszkiwała z nim i wraca do niego. Nie pracuje,
    > ma dziecko jeszcze z poprzedniego związku (zakończonego podobnie jak ten,
    > zdradą). Ja chce zatrzymać dziecko przy sobie. Ona jedzie bardzo daleko 3tyś
    > km stąd. Chce zabrać dziecko do człowieka co ma 2 swoich dzieci i jest
    > rozwiedziony.
    >
    > Sąd kieruje się dobrem dziecka w orzekaniu z kim ma zostać.
    >
    > Czy to iż On mnie zdradziła, nie ma środków na utrzymanie, nie ma żadnego
    > wykształcenia może być jakimkolwiek argumentem za tym aby sąd dla mnie
> [...]
    Musisz koniecznie postarać się o dobrego adwokata. Myślę, że bez niego
    sprawa jest przegrana. Dobrze pomyśleć jest o świadkach, którzy
    potwierdzą Twoją wersję. Nastaw się na trudny rozwód ale zawsze masz
    szansę. Jest o co walczyć. Dobro twojego dziecka powinno być na
    pierwszym planie.

    Życzę powodzenia