    From: "jacobs400" <p...@U...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przesłanka do rozwodu i dziecko
    Date: Tue, 28 Sep 2004 15:58:47 +0200

    krótko

    Żona znalazła kochanka, zamieszkiwała z nim i wraca do niego. Nie pracuje,
    ma dziecko jeszcze z poprzedniego związku (zakończonego podobnie jak ten,
    zdradą). Ja chce zatrzymać dziecko przy sobie. Ona jedzie bardzo daleko 3tyś
    km stąd. Chce zabrać dziecko do człowieka co ma 2 swoich dzieci i jest
    rozwiedziony.

    Sąd kieruje się dobrem dziecka w orzekaniu z kim ma zostać.

    Czy to iż On mnie zdradziła, nie ma środków na utrzymanie, nie ma żadnego
    wykształcenia może być jakimkolwiek argumentem za tym aby sąd dla mnie
    przyznał opiekę nad dzieckiem?

    Ona nie mieszka już z naszym dzieckiem od pół roku.

    Mam dom, pracę i jakieś perspektywy zawodowe.

    Czy to może mieć jakiekolwiek znaczenie dla sądu ?

    Dodam iż dziecko jest ze mną szczególnie silne związane emocjonalnie. O
    mamie prawie zapomniała.

    Pozdrawiam

    Jacobs