  • 1. Data: 2009-12-20 09:46:56
    Temat: przeprosiny w gazecie a postępowanie egzekucyjne
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Mam tytuł wykonawczy - ugodę przed sądem, w którym pozwany zobowiązuje
    się do trzykrotnego złożenia oświadczania w odpowiedniej formie, o
    odpowiedniej treści etc.

    Czy podstawą egzekucji powinien być art. 1049 czy 1050 KPC?

    Wg obu artykułów właściwy w sprawie jest sąd, w którego okręgu czynność
    ma być wykonana. Dłużnik ma zamieszkanie w okręgu SR w
    Białej-Podlaskiej. Oświadczenie ma być złożone w Gazecie Wyborczej,
    którego wydawcą jest Agora SA, z siedzibą w Warszawie. Czy Waszym
    zdaniem właściwy jest sąd w Białej-Podlaskiej czy w Warszawie?

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

  • 2. Data: 2009-12-20 18:02:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2009-12-20 10:46, kuba pisze:

> [...]
    > odpowiedniej treści etc.
    >
    > Czy podstawą egzekucji powinien być art. 1049 czy 1050 KPC?

    Chyba ogłoszenie w gazecie może dać każdy, nie tylko ten dłużnik.

> [...]
    > którego wydawcą jest Agora SA, z siedzibą w Warszawie. Czy Waszym
    > zdaniem właściwy jest sąd w Białej-Podlaskiej czy w Warszawie?

    Warszawa

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-12-21 16:53:02
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Johnson pisze:

    > Chyba ogłoszenie w gazecie może dać każdy, nie tylko ten dłużnik.

    Też tak myślałem, tylko sąd mnie zdezorientował, pouczając, że egzekucja
    będzie polegała na nakładaniu grzywien.

    Thx.

    --
    kuba