  • 21. Data: 2006-01-14 22:07:27
    Temat: Re: przekroczylem dozwolona szybkosc i odmowilem przyjecia mandatu
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kudłaty wrote:

    > Witku, tam była ta biała tabliczka - teren zabudowany - a zabudowań nie
    > ma... to troche tak jak by przykleić do czoła p. Oleksego napis, teren
    > owłosiony :-)

    A prawo drogowe mówi o ogtaniczeniu prędkości pomiędzy tabliczkami, a
    nie tam gdzie są zabudowania.

  • 22. Data: 2006-01-14 22:17:37
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email>

    witek wrote:

    > A prawo drogowe mówi o ogtaniczeniu prędkości pomiędzy tabliczkami, a
    > nie tam gdzie są zabudowania.

    w sumie mogli by postawić tabliczki 30 km/h przy wjeździe do kraju...
    bo niby czemu nie. A tych co się nie dostosują karać mandatami.
    A czy to ma sens? Kogo to obchodzi... takie jest prawo.

    --
    Kudłaty

  • 23. Data: 2006-01-14 22:34:09
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kudłaty wrote:

    > w sumie mogli by postawić tabliczki 30 km/h przy wjeździe do kraju...
    > bo niby czemu nie. A tych co się nie dostosują karać mandatami.
    > A czy to ma sens? Kogo to obchodzi... takie jest prawo.

    I słusznie.
    Jak narazie to tylko w Polsce spotkałem się, że z prawem się dyskutuje.
    W innych się go przestrzega, albo się go zmienia.

  • 24. Data: 2006-01-15 00:53:05
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Zauważcie, ze nie jechałem w tłumie aut gdzie zbyt szybka jazda mogloby to

    ROTFL, rozkoszniaczek

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 25. Data: 2006-01-15 07:07:04
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Kudłaty" <k...@b...adresu.email> napisał w wiadomości

    > jak nie masz nic do powiedzienia to nie mów,

    Mam. Jesteś typowym warszawskim 'kierowca', który uwaza, ze przepisy go nie
    dotycza i który ma prawo do ich dowolnej interpretacji.
    Cieszylbym sie, jakby sedzia w sadzie grodzkim ci dowalil z 1000 grzywny.
    Szkoda, ze sędzia nie może cie skierowac na powtórny egzamin.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 26. Data: 2006-01-15 07:17:32
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Kudłaty" <k...@b...adresu.email> napisał w wiadomości

    > jak nie masz nic do powiedzienia to nie mów, mozesz se obrazac,
    > mnie to wali...

    Jak cię to wali, to mendzie nie odpisuj.Tego jełopa 78,9% grupowiczów ma w
    szambie a ty im gnoja wywlekasz. Fe, nieładnie.

    Pzdr
    Leszek

  • 27. Data: 2006-01-15 09:43:26
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Jak cię to wali, to mendzie nie odpisuj.Tego jełopa 78,9% grupowiczów ma w
    > szambie a ty im gnoja wywlekasz.

    Jestescie obaj siebie warci znajdujac upodobanie w kloacznych porównaniach.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 28. Data: 2006-01-15 10:15:40
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 14 Jan 2006 19:47:56 +0100,
    Kudłaty <k...@b...adresu.email> screamed:

    > czyli istenieją równi i rowniejsi?
    > Myślałem, że znacie na to jakieś obejscie.

    W tamtym przypadku przytoczone argumenty przekonały sędziego.
    Postaraj się o to w Twoim przypadku, może się uda (ja np. wątpię).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 11:14:44 user up 10857 days, 23:09, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Earn cash in your spare time - blackmail your friends.

  • 29. Data: 2006-01-15 12:05:08
    Od: scream <n...@p...pl>

    SQLwysyn napisał(a):
    > Mam. Jesteś typowym warszawskim 'kierowca', który uwaza, ze przepisy go
    > nie dotycza i który ma prawo do ich dowolnej interpretacji.

    Jestes typowym przykładem hipokryty, który krzyczy na innych, że
    przekraczają prędkość a sam też nigdy nie jeździ zgodnie z przepisami.
    Wątpię, żebyś wszędzie jeździł 50-60 km/h. Dużo jeżdżę i wiem - takich
    kierowców po prostu nie ma, a jeśli już jakiś się trafi, to może raz na
    miesiąc, nie częściej. 99% ograniczeń prędkości zostało ustawionych
    przez jakiegoś debila, i tak zresztą nikt ich nie przestrzega (i całe
    szczęście).

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 30. Data: 2006-01-15 13:38:33
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Jestes typowym przykładem hipokryty, który krzyczy na innych, że przekraczają
    > prędkość a sam też nigdy nie jeździ zgodnie z przepisami. Wątpię, żebyś
    > wszędzie jeździł 50-60 km/h.

    On nie jeździ bo jest za głupi aby zdobyć prawko;)

    Pzdr
    Leszek