  • 11. Data: 2006-01-14 11:23:35
    Temat: Re: przekroczylem dozwolona szybkosc i odmowilem przyjecia mandatu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Upór "gliniarzy" tym przedmiocie wynika nie tyle z ich osobistych
    > właściwości, co rozporządzenia określającego sztywno kwotę mandatu.

    Na sztywno? Znowu wróciło?

  • 12. Data: 2006-01-14 12:37:42
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email>

    Artur M. Piwko wrote:
    > In the darkest hour on Sat, 14 Jan 2006 05:52:18 +0100,
    > Kudłaty <k...@b...adresu.email> screamed:

    [...]
    > Dostałeś mandat za spowodowanie zagrożenia na drodze czy za przekroczenie
    > maksymalnej w danym miejscu prędkości?

    Nie dostałem mandatu. Policjant przedstawił mi zarzut przekroczenia
    szybkości w terenie zabudowanym o 58 km.
    Wedle jego wskazania było to 108km/h.

    Przepraszam, co "YPB" znaczy?

    --
    Kudłaty

  • 13. Data: 2006-01-14 12:44:01
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email>

    Hikikomori San wrote:

    > Oczywiscie jesli te zaoszczedzone pieniadze sa dla ciebie warte
    > dodatkowych wizyt w sadzie...

    Dlatego tutaj o tym pisze - znacie tan i inne przypadki - dlatego chciałem
    zobaczyć ile można utargować.
    Bardziej chodzi o ilość punktów niż o kase. Nie mniej jednak i kasa jest dla
    mnie (jak i dla niejednego z was) ważna. Najbardziej mi się będzie oplacało
    gdyby sparwe poprowadził sąd w lublinie.
    W jaki sposób tą sprawę przenieść?

    --
    Kudłaty

  • 14. Data: 2006-01-14 15:38:48
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Kudłaty <k...@b...adresu.email> napisał:

    >Bardziej chodzi o ilość punktów niż o kase
    Tu mie mozesz niczego 'utargować' bo to wynika z przepisów, a nie z
    dobrej/złej woli sądu/policjanta.

    > przekroczenia szybkości w terenie zabudowanym
    Zgodnie z obowiązującym nazewnictwem przekracza się:
    'prędkość' i nie 'w terenie', ale na obszarze.

    Artur Golański
    --
    FAQ nt. ruchu drogowego http://artgola.webpark.pl

  • 15. Data: 2006-01-14 16:23:27
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email>

    Artur Golanski wrote:

    > Tu mie mozesz niczego 'utargować' bo to wynika z przepisów, a nie z
    > dobrej/złej woli sądu/policjanta.

    no dobrze, to w takim razie zobacz, że nic sie nie stalo.
    Wielu z was tutaj z tego co czytam dobrze zna sie na prawie
    w jaki sposób można wykorzystać to co stało sie w poznaniu
    gdzie mimo WYRAŹNEGO wykroczenia - sąd nic nie zrobił?
    Odmówił z powodu znikomej szkodliwości społecznej?
    Nie znam sie na prawie - ale czy tu nie zachodzi jakiś precedens?

    > Zgodnie z obowiązującym nazewnictwem przekracza się:
    > 'prędkość' i nie 'w terenie', ale na obszarze.

    Dziękuje za wyjasnienie.

    --
    Kudłaty

  • 16. Data: 2006-01-14 18:40:05
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 14 Jan 2006 13:37:42 +0100,
    Kudłaty <k...@b...adresu.email> screamed:

    > Nie dostałem mandatu. Policjant przedstawił mi zarzut przekroczenia
    > szybkości w terenie zabudowanym o 58 km.
    > Wedle jego wskazania było to 108km/h.

    Miało być "miałeś dostać mandat". Co i tak nie zmienia sensu pytania. (-:

    Your Point Being?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 19:36:35 user up 10856 days, 7:31, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    #define QUESTION ((bb) || !(bb)) -- Shakespeare.

  • 17. Data: 2006-01-14 18:41:35
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 14 Jan 2006 17:23:27 +0100,
> [...]
    > Odmówił z powodu znikomej szkodliwości społecznej?
    > Nie znam sie na prawie - ale czy tu nie zachodzi jakiś precedens?

    W polskim prawie nie stosuje się precedensów.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 19:41:09 user up 10856 days, 7:36, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I don't want to be young again, I just don't want to get any older.

  • 18. Data: 2006-01-14 18:47:56
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email>

    Artur M. Piwko wrote:
    > In the darkest hour on Sat, 14 Jan 2006 17:23:27 +0100,
    > Kudłaty <k...@b...adresu.email> screamed:

    > W polskim prawie nie stosuje się precedensów.

    czyli istenieją równi i rowniejsi?
    Myślałem, że znacie na to jakieś obejscie.

    --
    Kudłaty

  • 19. Data: 2006-01-14 20:15:31
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Kudłaty" <k...@b...adresu.email> napisał w wiadomości

    > W terenie oznaczonym jako
    > zabudowany

    > Mandatu nie przyjalem - kazalem skierowac do sadu grodzkiego.

    > Czy sady sa na tyle rozgarniete, ze uznaja ze nie bylo zadnego zagrozenia
    > i odstapia od wymierzenia kary?

    Czasem zdaje mi sie, ze do wydania prawa jazdy powinni badac tez IQ.
    Wzruszyla mnie twoja historia. A naiwnosc twa jest bliska głębi Rowu
    Mariańskiego.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 20. Data: 2006-01-14 20:32:16
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email>

    SQLwysyn wrote:

> [...]
    >
    > Czasem zdaje mi sie, ze do wydania prawa jazdy powinni badac tez IQ.
    > Wzruszyla mnie twoja historia. A naiwnosc twa jest bliska głębi Rowu

    jak nie masz nic do powiedzienia to nie mów, mozesz se obrazac,
    mnie to wali... napisz jeszcze na naklejce kudłaty wkej w środek kibla
    i nasraj może ci przejdzie...
    A poza tym lecz się na nogi, bo na głowe to za późno.

    --
    Kudłaty