  • 31. Data: 2006-01-15 13:54:03
    Temat: Re: przekroczylem dozwolona szybkosc i odmowilem przyjecia mandatu
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email>

    Leszek wrote:

    > Jak cię to wali, to mendzie nie odpisuj.Tego jełopa 78,9% grupowiczów ma w
    > szambie a ty im gnoja wywlekasz. Fe, nieładnie.

    Przeprasz, nie wiedziałem. Myślałem, że tylko do mnie sie przypiął.

    --
    Kudłaty

  • 32. Data: 2006-01-15 16:13:33
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Kudłaty napisał(a):
    > To ostatnie jest wazne o tyle, ze ostatnio sąd w poznaniu odmówił
    > wszczęcia postępowania wobec 22 uczestnikow "marszu rownosci" gdyz
    > "wykroczenie aby za nie ukarac, musi byc spolecznie szkodliwe".
    > A skoro takie zdanie wyglasza SĄD

    To nie sąd, tylko kodeks wykroczeń.

    > to czemu by tego nie rozciągnąć
    > na WSZYSTKIE możliwe "wykroczenia" które NIE SĄ szkodliwe społecznie.

    Tak jest.
    Ale brak szkodliwości społecznej a znikoma szkodliwość to inne sytuacje.

    KG

  • 33. Data: 2006-01-15 16:33:48
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email>

    kam wrote:

    > To nie sąd, tylko kodeks wykroczeń.

    SĄD odmówił, a kodeks nie mówi - co najwyżej jest napisany.

    Nie bardzo rozumiem.

    Jaka jest ta roznica?

    --
    Kudłaty

  • 34. Data: 2006-01-15 17:03:14
    Temat: Re: przekroczylem dozwolona szybkosc i odmowilem przyjecia manda
    Od: " Notif" <n...@N...gazeta.pl>

    scream <n...@p...pl> napisał(a):

    > Jestes typowym przykładem hipokryty, który krzyczy na innych, że
    > przekraczają prędkość a sam też nigdy nie jeździ zgodnie z przepisami.
    > Wątpię, żebyś wszędzie jeździł 50-60 km/h. Dużo jeżdżę i wiem - takich
    > kierowców po prostu nie ma, a jeśli już jakiś się trafi, to może raz na
    > miesiąc, nie częściej. 99% ograniczeń prędkości zostało ustawionych
    > przez jakiegoś debila, i tak zresztą nikt ich nie przestrzega (i całe
    > szczęście).

    Popieram!
    Na marginesie:
    SQLwysyn - ja ci już kiedyś zwracałem uwagę, żebyś zmienił nick :D

    Notif

  • 35. Data: 2006-01-15 17:17:31
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Kudłaty napisał(a):
    > SĄD odmówił, a kodeks nie mówi - co najwyżej jest napisany.

    sięgnij do słownika

    > Jaka jest ta roznica?

    taka jak między nieistnieniem czegoś, a istnieniem, tylko że w małym
    zakresie

    KG

  • 36. Data: 2006-01-15 21:52:38
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Jestes typowym przykładem hipokryty, który krzyczy na innych, że
    > przekraczają prędkość a sam też nigdy nie jeździ zgodnie z przepisami.
    > Wątpię, żebyś wszędzie jeździł 50-60 km/h.

    Nie wszędzie.
    TAm, gdzie takie ograniczenie obowiązuje - tak.
    Po autostradzie zwykle jezdze nawet 130 na godzine. Bo tyle tam WOLNO.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 37. Data: 2006-01-15 21:54:08
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik " Notif" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > SQLwysyn - ja ci już kiedyś zwracałem uwagę, żebyś zmienił nick :D

    A co cie g... obchodzi mój nick? Zbyt dlugo go wymyslalem, by go zmieniac.

    > Notif

    Sam se zmień swój.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 38. Data: 2006-01-15 21:56:12
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Kudłaty" <k...@b...adresu.email> napisał w wiadomości

    > Przeprasz, nie wiedziałem. Myślałem, że tylko do mnie sie przypiął.

    Nie, nie tylko do ciebie. "Przypinam" sie do kazdego hipokryty,
    ograniczonego, bezczelnego, spamera który sie pojawia na usenecie.
    A ty sie kwalifikujesz do conajmniej dwóch kategorii. Załapałeś się.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 39. Data: 2006-01-15 22:03:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    SQLwysyn napisał(a):
    > TAm, gdzie takie ograniczenie obowiązuje - tak.
    > Po autostradzie zwykle jezdze nawet 130 na godzine. Bo tyle tam WOLNO.

    A na TT zwykle obowiazuje 40km/h, chociaz bezpieczna predkosc tam to 130
    albo i wiecej (prosta dluga droga), to oznacza ze masz z siebie robic
    debila bo ktos ustawil taki znak?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 40. Data: 2006-01-15 23:47:23
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email>

    scream wrote:

    > A na TT zwykle obowiazuje 40km/h, chociaz bezpieczna predkosc tam to 130
    > albo i wiecej (prosta dluga droga), to oznacza ze masz z siebie robic
    > debila bo ktos ustawil taki znak?

    Bo jak już wielokrotnie nadmieniłem znaki NIE są po to aby było bezpieczniej
    tylko aby te skurwiele wyrwały nam kolejną kase!! Rownie dobrze mogliby
    powiedzieć, że jak się prędkość zmniejszy do 20km/h to są jeszcze większe
    szansze przeżycia niż przy 50 km/h.
    No a wy prości obywatele płacicie podatki na takie państwo...

    Wy prawnicy powinniście najlepiej wiedzieć jak wplynąc na debiliskich
    urzędasów. Chociaż jak widze to ludzie przez idiotyczne przepisy mają
    większe problemy niż te "głupie" 500 zł...

    JAK to zmienić?

    a wracając do mojej sprawy - da się to przeciągnąc? albo jak sprawe
    przenieść z tamtego sądu do mojego miejscowego. W bardzo prosty sposob mogę
    wykazać, że oficjalnie to nie mam praktycznie zatrudnienia, zarobków, nic
    nie jest na nmie a auto którym jechałem NIE jest moje...

    --
    Kudłaty