  • 1. Data: 2006-01-14 01:20:18
    Temat: Adres IP umieszczony na stronie.
    Od: "news.tpi.pl" <g...@l...it>

    Witam serdecznie.
    Czy istnieje jakies prawo uniemozliwiajace umieszczenie mojego adresu ip na
    czyjejs stronie internetowej? W jaki sposob dobrac sie do osoby, ktora takie
    informacje na swojej stronie zamieszcza?
    Z gory dziekuje za pomoc,
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-01-14 01:33:30
    Temat: Re: Adres IP umieszczony na stronie.
    Od: BartekK <s...@d...org>

    news.tpi.pl napisał(a):
    > Czy istnieje jakies prawo uniemozliwiajace umieszczenie mojego adresu ip na
    > czyjejs stronie internetowej? W jaki sposob dobrac sie do osoby, ktora takie
    > informacje na swojej stronie zamieszcza?
    Adres ip nie jest twoj. Jest przyporzadkowany do twojego komputera albo
    i calej sieci komputerow. Nie jest to "dana osobowa" ktora podlega
    ochronie.
    Zawsze mozna napisac "ktostam z adresu ip 217.98.97.159",
    bo rownie dobrze moglbys chciec zabraniac umieszczenia wpisu "ktostam z
    Warszawy".

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173

  • 3. Data: 2006-01-14 08:40:04
    Od: "news.tpi.pl" <g...@l...it>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zawsze mozna napisac "ktostam z adresu ip 217.98.97.159",
    > bo rownie dobrze moglbys chciec zabraniac umieszczenia wpisu "ktostam z

    Sprawa jest troszke powazniejsza. Chodzi o to, iz na stronie z lista osob
    oszukujacych w Battlefield2 umieszczono moje ip oraz nick'a. Oczywiscie
    reszta danych sie nie zgadza, wiec to jakis przekret. Ale przez to nie moge
    wziac udzialu w zawodach w ktorych jest do wygrania 100 000 euro. Dla
    niektorych moze to sie wydawac smieszne, ale dla mnie nie, bo moje szanse na
    wygrana nie bylyby zerowe.

    Pozdrawiam!

  • 4. Data: 2006-01-14 09:03:42
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "news.tpi.pl" wrote:

> [...]
    > niektorych moze to sie wydawac smieszne, ale dla mnie nie, bo moje szanse na

    A probowales choc u zrodla wyjasnic dlaczego Twoje IP jest wystawione a
    dane osobowe sa inne? Moze tam trzeba zaczac?

    --
    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8

  • 5. Data: 2006-01-14 10:35:20
    Od: ...@...c

    Dnia Sat, 14 Jan 2006 09:40:04 +0100, news.tpi.pl napisał(a):

> [...]
    > niektorych moze to sie wydawac smieszne, ale dla mnie nie, bo moje szanse na

    wyjaśnij sprawę u admina gry bo z tego co piszesz to nieporozumienie albo
    błąd. Oczywiście założenie że nie oszukiwałeś w tej grze - czego o dziwo
    nie napisałeś :)

    --
    pozdrawiam,

  • 6. Data: 2006-01-14 11:13:48
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 14 Jan 2006 11:35:20 +0100,
    ...@...c <...@...c> screamed:

    > wyjaśnij sprawę u admina gry bo z tego co piszesz to nieporozumienie albo
    > błąd. Oczywiście założenie że nie oszukiwałeś w tej grze - czego o dziwo
    > nie napisałeś :)

    Po pierwsze - mógł oszukiwać, po drugie - jeśli to "jego" ip to ip jakiejś
    większej sieci to nic z tym nie zrobi oprócz jego zmiany. Ja i tak stawiam
    na punkt 1.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 12:12:46 user up 10856 days, 0:07, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Guns don't kill people. Bullets kill people.

  • 7. Data: 2006-01-14 13:37:00
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Artur M. Piwko" wrote:

    > po drugie - jeśli to "jego" ip to ip jakiejś
    > większej sieci to nic z tym nie zrobi oprócz jego zmiany. Ja i tak stawiam
    > na punkt 1.

    A skoro w gre wchodza tysiace euro, to inwestycja i wykupienie
    publicznego IP iu providera to niewielki wydatek...

  • 8. Data: 2006-01-14 14:31:43
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > informacje na swojej stronie zamieszcza?
    > Z gory dziekuje za pomoc,

    Zobacz, oni tez Twoje IP wystawili!
    http://whatismyip.com

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 9. Data: 2006-01-14 14:56:31
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "rezist.com" wrote:

    > Zobacz, oni tez Twoje IP wystawili!
    > http://whatismyip.com

    O jejku i moje tez.

    Ale jest istotna roznica: nie ma tam moich danych osobowych, strona nie
    jest wykazem IP uprawniajacych/uniemozliwiajacych udzial w
    czymkolwiek...

  • 10. Data: 2006-01-14 15:51:21
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Ale jest istotna roznica: nie ma tam moich danych osobowych,

    Wiesz, sam gram w kilka gier online i nie uwazam aby moje
    postacie lub ich imiona w wirtualnym swiecie byly jakimis
    danymi osobowymi ;>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com