  • 11. Data: 2019-03-17 13:22:27
    Temat: Re: przekroczenie uprawnien
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Natomiast w wypadku Zakładu Karnego obawiał bym się szantażu i pomówień.
    > Takie rzeczy powinny być wyjątkowo dokładnie badane.

    Ciekawe jak w zakładach karnych z niezawodnoscią monitoringu. Ja bym
    zaproponował prostą metodę o prawie 100% niezawodności. Nagrało się -
    wszystko jasne - nie nagrało się bo awaria/kot komendanta nasikał do
    rejestratora/nadpisało się, bo akurat następnego dnia po przekroczeniu
    pojemnosci dysku ktoś sobie o sprawie przypomniał - winny ZK. Wiem, że
    nie procesowo ale przynajmniej uczciwie i prawdziwie;)

    Shrek

  • 12. Data: 2019-03-17 15:30:40
    Temat: Bycie zgwalcona to wypadek przy pracy
    Od: ń <k...@t...sie>

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/zostala-zgwalcona-po
    dczas-zgrupowania-kadry-oficerskiej-sad-uznal-to-za-
    wypadek-przy/c20vjpw

    -----

  • 13. Data: 2019-03-17 15:37:42
    Temat: Re: Bycie zgwalcona to wypadek przy pracy
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.03.2019 o 15:30, ń pisze:
    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/zostala-zgwalcona-po
    dczas-zgrupowania-kadry-oficerskiej-sad-uznal-to-za-
    wypadek-przy/c20vjpw

    sąd : czy powódka się opierała podczas gwałtu ?

    powódka : tak, o płot

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"