  • 21. Data: 2014-09-17 19:09:01
    Temat: Re: przejście dla pieszych, "jednak"
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 17.09.2014 19:06, m pisze:
    > Nie pasuje mi palące się tam czerwone światło, więc robię 5 kroków w
    > lewo (w pierwszym przypadku) bądź 5 kroków w prawo (w drugim przypadku)
    > i przechodze na legalu?

    Odpowiem sam sobie - no jasne że nie, musiałbym dojść do skrzyżowania
    przez co hacking czerwonych świateł traci sens.

    A szkoda :)

    p. m.

  • 22. Data: 2014-09-17 19:10:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-17 19:06, m pisze:
    > Nie pasuje mi palące się tam czerwone światło, więc robię 5 kroków w lewo

    W lewo patrząc od strony robiącego zdjęcie? To będziesz poza skrzyżowaniem.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2014-09-17 19:17:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości
    >Ja to inaczej rozumiem.
    >Można przechodzić przez jezdnię tylko na wyznaczonym przejściu lub w
    >dowolnym miejscu w odległości większej niż 100m. od tego przejścia.
    >Chyba, że bliżej niż 100m. jest jakieś skrzyżowanie.
    >Wtedy można też na nim.

    Innymi slowy - mozesz przechodzic przez jezdnie
    a) na wyznaczonym przejsciu, lub
    b) na skrzyzowaniu bez wyznaczonego przejscia, lub
    c) w dowolnym innym miejscu, jesli do przejscia jest ponad 100m

    >Prawdopodobnie to skrzyżowanie staje się nowym punktem odniesienia
    >dla następnych 100m.

    No nie, nic takiego tam nie ma zapisanego, tu juz nadinterpretujesz.

    J.

  • 24. Data: 2014-09-17 20:23:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > A gdzie ty znalazłeś że muszę być w odległości 100m? Muszę być na
    > skrzyżowaniu odległym o mniej niż 100m od przejścia dla pieszych.

    Jeśli tylko znajdziesz drugie skrzyżowanie w odległości mniejszej niż 100
    metrów, to możesz.

  • 25. Data: 2014-09-18 13:59:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Sep 2014, Liwiusz wrote:

    > Ja to sobie wyobrażam, że wówczas będziesz już poza skrzyżowaniem.

    Robi kilka kroków "w stronę skrzyżowania"(!) i znajdzie się POZA
    nim? Ciekawostka ;)
    (oczywiscie opisał rzecz niemożliwą, bo JUŻ będąc na skrzyżowaniu
    nie da się iść "w stronę skrzyżowania" ;>)

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2014-09-18 14:06:50
    Temat: Re: Re: przejście dla pieszych, "jednak"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Sep 2014, Robert Tomasik wrote:

    > Światła dla pieszych dotyczą skrzyżowania.

    No przecie o tym piszę.
    A Ty napisałeś, że "można przechodzić" i już :|, to piszę skąd się
    bierze fakt, że to przejście jest "w skrzyżowaniu", mimo że fizycznie
    poza "ciągiem chodnika".

    pzdr, Gotfryd