  • 1. Data: 2002-10-27 00:32:22
    Temat: przedawnienie kredytu czy i kiedy?
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

    czesc
    sprawa wyglada tak
    jakis czas temu wzialem kredyt studencki
    po 2 latach zdaje sie mialem powtarzanie semestru letniego czyli ze na
    poczatku pazdziernika zawiozlem zaswiadczenie ze od lutego nastepnego roku
    bede na ktoryms tam semestrze (ze jestem wpisany)
    no ale w marcu dostalem pismo z banku ze mam dostarczyc zaswiadczenie
    jako ze ...a zreszta nie ma co wnikac dlaczeg, wazne ze ich olalem "wsak
    maja zaswiadczenie"
    po jakims czasie przyszlo wezwanie do splacenia w/w kredytu powiedzmy ze w
    maju, a konkretnie do rozpoczecia splaty
    olalem, pozniej przyszlo wezwanie do splaty calosci w terminie jakims tam (7
    dni chyba, nie chce mi sie szukac)
    jeszcze kilka wezwan, w koncu im odpisalem 3 razy ze maja sie palowac i ze
    bylem wtedy studentem, wiec nie mieli podstaw do rozwiazania, a skoro
    rozwiazali to splace w dogodnym dla mnie terminie (bo nie mam kasy ale to
    juz inna para kaloszy)
    i jakos zapomnieli minelo z pol roku od ostatniego wezwania, i ponad 2 lata
    od pierwszego wezwania

    co dalej?
    a) przedawnione
    b) ze wzgledu na weksel nie przedawni sie nigdy?
    c) spodziewac sie komornika w kazdej chwili?

    dzieki za jakies sugestie z gory.

    pozdrowka
    bolo