  • 1. Data: 2002-10-26 22:45:14
    Temat: Działalność gospodarcza - mali, sredni i duzi przedsiębiorcy.
    Od: "Moje" <m...@b...pl>

    Witam.
    Juz tlumacze skad ten tytul.
    Zgodnie z ustawa prawo działalności gospodarczej panstwo stwarza, z poszanowaniem
    rownosci i konkurencji, korzystne warunki dla funkcjonowania i rozwoju malych i
    srednich przedsiebiorstw poprzez:
    1) inicjowanie zmian stanu prawnego sprzyjających rozwojowi małych i średnich
    przedsiębiorców, w tym dotyczących dostępu do środków finansowych pochodzących z
    kredytów i pożyczek oraz poręczeń kredytowych,
    2) wspieranie instytucji umożliwiających finansowanie działalności gospodarczej na
    dogodnych warunkach,
    3) wyrównywanie warunków wykonywania działalności gospodarczej ze względu na
    obciążenia publicznoprawne,
    4) ułatwianie dostępu do informacji, szkoleń oraz doradztwa,
    5) wspieranie instytucji i organizacji lokalnych oraz regionalnych działających na
    rzecz małych i średnich przedsiębiorców,
    6) promowanie współpracy małych i średnich przedsiębiorców z innymi
    przedsiębiorcami polskimi i zagranicznymi, ze szczególnym uwzględnieniem
    przedsiębiorczości lokalnej.

    moje pytanie jest nastepujace: w jaki sposob tego rodzaju uregolowania moze
    wykorzystac duzy przedsiebiorca dla wlasnego zysku???

    Wiem, ze nie jest to najprostrze i najkrotsze pytanie
    ale bede wdzieczny za kazda wskazowke czy pomysl
    moze pozwoli mi to wymyslec cos nowego.

    z gory dzieki

    mike