  • 1. Data: 2002-10-26 23:38:40
    Temat: fotografowanie i prawo
    Od: Andrzej <k...@a...net>

    poniewaz mialem kiedys pare niemilich sytuacji nawet soltys sie zucal do
    mie a moze na mie
    zato ze fotografowalem droge i jego plot
    moze mi ktos obeznany w temacie praaw lepiej niz ja objasnic czy
    robienie zdjecia z drogi komus plotu jest naruszeniem prywatnosci?
    i druga sprawa zdjecia mozna robic w meiscach publicznych jezeli sie nie
    myle
    wiec co to jest miesce publiczne?:) takie miejsce gdzie kazdy moze
    wejsc?
    czy jak?
    moze pytanie wydaje wam sie glupie ale ja naprawde juz sie pogubilem w
    tym
    wszystkim