  • 1. Data: 2008-01-22 19:35:39
    Temat: Platforma tonie
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Do nastepnych wyborow spadnie ponizej progu.
    Nikt nie lubi nierobow i kretaczy - kwestia czasu, kiedy ludzie to sobie
    uswiadomia.
    Skonczylo sie, platfuski, beztroskie pierdzenie w stolki. Wyborcy chca
    konkretnych odpowiedzi, a nie bzdetow zaczynajacych sie zawsze od "A PiS
    to..."
    Jeszcze troche czasu wypelni szopka ze sprawdzaniem co Dorn jadl na obiad i
    koniec zabawy.

    A poparcie PiS skoczylo z 21 na 28%.

    --
    KRZYZAK

  • 2. Data: 2008-01-22 19:37:09
    Temat: Re: Platforma tonie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Nikt nie lubi

    Nikt nie lubi spamerów, piszących nie na temat. Jakbym chciał słuchać o
    polityce, to wiesz gdzie bym sie zapisał ?

    > A poparcie PiS skoczylo z 21 na 28%.

    Jak mówiłem, koniec świat się zbliża.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 3. Data: 2008-01-22 19:45:35
    Od: "TK" <k...@p...onet.pl>

    Nic sobie nie uswiadomia prosze Pana.
    PO, byla UW czy SLD ma swój staly (stary), tj. UB - cki elektorat
    (lub czerwony) bo sie dobrze mieli za komuny i oblowili sie na polskiej
    demokracji
    i boja sie swiatla (np. lustracja)
    a jest tego ok 25-35 % spleczenstwa i nic tu nie pomoze.

    Uzytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2008-01-22 20:29:43
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 20:37:09 +0100, Johnson napisał(a):

    > Nikt nie lubi spamerów, piszących nie na temat. Jakbym chciał słuchać o
    > polityce, to wiesz gdzie bym sie zapisał ?

    Zapisz sie na serwer news, ktory respektuje cancele.

    --
    KRZYZAK

  • 5. Data: 2008-01-23 01:14:48
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > to..."
    > Jeszcze troche czasu wypelni szopka ze sprawdzaniem co Dorn jadl na obiad

    Czlowieku, jak bys troche wiecej mial olejum w glowie i byl troche starszy
    to bys wiedzial, ze PO i PiS to TO SAMO!!! w latach 1997-2001 byla to wielka
    kolaicjia pod nazwa AWS-UW - wez google i sprawdz sklad rzadu:))) hehehe
    tylko notuj nazwiska!!! nie nazwy partii bo te zmieniaja na potrzeby
    bierzace, nazwisko trudniej zmienic.
    Zrozum, za dwa lata beda nastepne wybory, znaczy za poltora roku-moze
    wczesniej? W ktorej wygra wilka koalicjia prawicy RP POPiS. By rzadzic
    niepodzielnie przez nastepne dekady z poparciem telewizyjnym 99%.
    Ewentualnie, by zrobic pozory demokracji, bedziesz wybierac na zmiane miedzy
    PiS i PO... cieszysz sie?

  • 6. Data: 2008-01-23 07:03:24
    Od: "TK" <k...@p...onet.pl>

    Też słyszałem na ten temat co nieco szanowny Panie. Ale trzeba poznawać
    ludzi po czynach.
    Gdy PIS było u władzy miałem jeszcze nadzieję teraz już żadnej.

    Poza tym nie sądzę aby PIS weszło kiedykolwiek w koalicję z PO.
    PIS moim zdaniem reprezentuje narodowy nurt polskiej polityki, natomiast PO
    nurt taki, że "co by tu zrobic aby zarobić, grunt do dobry geszeft".
    Co Pan na to?

  • 7. Data: 2008-01-23 13:11:03
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "TK" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > PIS moim zdaniem reprezentuje narodowy nurt polskiej polityki, natomiast
    > PO nurt taki, że "co by tu zrobic aby zarobić, grunt do dobry geszeft".

    Raz jeszcze ci mowie, ze nie ma roznicy miedzy PiS i PO!
    Roznice sa sztuczne, zrobione bys miedzy innymi TY sadzil, ze jedno to
    lewica a drugie prawica (wybrac sam sobie mozesz kto bedzie kim). Po
    katastrofie AWS-UW (UW znikla, AWS tez, z partii tworzacych AWS poucieklai
    ludzie do nowej PO oraz nowego PiS inaczej przepadli by w odchlan...) A
    teraz pomysl sam, od 19 lat (nieomal) masz te same zlodziejskie mordy w
    sejmie/rzadzie i czy przez 19 lat cokolwiek zmienili na lepsze? Czy dzialali
    dla dobra Polski?
    Na to sobie odpowiedz.
    Przez 19 lat w semiej tylko przez 6 lat byla nowa partia calkowicie nie
    zwiazana z okraglostolowymi ustaleniami to ta buraczana samoobrona, ktora
    pieknie, wrecz klasycznie zniszczono politycznie. Teraz masz wybor PiS czy
    PO... teraz PO na nastepnych wyborah PiS odzyska poparcie, potem znow PO. To
    sie nazywa polaryzacjia sceny politycznej, najgorsza rzecz w demokracji, bo
    tak naprawde nie ma demokracji...

  • 8. Data: 2008-01-23 19:49:31
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

> [...]
    > sie nazywa polaryzacjia sceny politycznej, najgorsza rzecz w demokracji, bo

    Nie chciałem w tym OT uczestniczyć ale mam pytanie - co sądzisz o
    pomyśle wprowadzenia jednomandatowych okręgów wyborczych?
    To psuje pomysł wielkiego spispku dwóch partii bo do parlamentu moga
    wchodzić ludzie nie związani z tymi obozami.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 9. Data: 2008-01-24 00:48:50
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > To psuje pomysł wielkiego spispku dwóch partii bo do parlamentu moga
    > wchodzić ludzie nie związani z tymi obozami.

    Idealny pomysl, tylko nigdy nie wejdzie w zycie - dlaczego? sam sobie
    odpowiedziales....
    Jesli ja mam glosowac na Imie i Nazwisko a nie na Liste to to Imie i
    Nazwisko nawet jak bedzie z Po czy PiS czy Polskiej Partii Zlodzieii ale
    bede go znac, wiedziec kim jest, co robi to zaglosuje, za 4 lata jesli sie
    "sprzeda" to pies z kulawa noga juz nia niego nie zaglosuje...
    Nigdy tego nie wprowadza. Lista jest najbezpieczniejsza i daje "smietance"
    dozywotnie miejsca w sejmie/rzadzie.

  • 10. Data: 2008-01-24 23:23:17
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    swen pisze:

> [...]
    > "sprzeda" to pies z kulawa noga juz nia niego nie zaglosuje...
    > Nigdy tego nie wprowadza. Lista jest najbezpieczniejsza i daje "smietance"

    Pytanie brzmi: Jak wybierany byłby premier? Większością głosów jak
    marszałek?
    Przy jednomandatowych okręgach rozsądne było by przerzucić obowiązki i
    uprawnienia premiera na prezydenta. To rozwiązałoby wiele problemów
    znanych z dzisiejszego sprawowania władzy.

    pozdrawiam.
    PlaMa