  • 1. Data: 2008-01-22 21:31:53
    Temat: Dyskryminacja !
    Od: "Nagly Atak Spawacza" <s...@d...null>

    Poniewaz kilka postwo wczesniej zostalo zadane pytanie i milion odpowiedzi
    padlo od osob nie majacych zielonego polecia o prawie , a majace na celu
    dyskredytacje te j osoby ktora zadala pytanie , czy nie jest to jawna
    dyskryminacja i pomowienie ?

    Bardzo dziwne jest to ze na mail nie odpowiadaja osoby zainteresowane ale
    trolle nie majace pojecia o prawie.
    Mysle ze jest to jakas zorganizowna akcja.

  • 2. Data: 2008-01-22 21:37:50
    Temat: Re: Dyskryminacja !
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > Mysle ze jest to jakas zorganizowna akcja.

    Ja bardzo przepraszam Panie Profesorze, że się wtrącam, ale ja myślę, że z
    tymi prowokacjami to trzeba by ostrożnie. Wie Pan, to się tak mówi. Na
    przykład kiedyś w jednej fabryce oddział ZOMO zgłosił się na ochotnika, żeby
    uporządkować salę na sesję. Wszyscy zaczęli krzyczeć: prowokacja, prowokacja!
    A oni przyjechali, poustawiali krzesła, posprzątali i poszli. Także chyba
    trzeba by ostrożnie. Ja tak myślę.

    K.

  • 3. Data: 2008-01-22 21:42:42
    Od: "Nagly Atak Spawacza" <s...@d...null>

    Ty myslisz?
    Nie pierdol !

  • 4. Data: 2008-01-23 11:43:07
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Nagly Atak Spawacza" <s...@d...null> napisał w wiadomości
> [...]
    > padlo od osob nie majacych zielonego polecia o prawie , a majace na celu
    > dyskredytacje te j osoby ktora zadala pytanie , czy nie jest to jawna

    Oczywiscie, ze jest.

    Zapisz sie zydow, masonow albo pedalow - nie bedziesz mial zadnych
    problemow.

    sz.