  • 21. Data: 2023-12-03 20:38:36
    Temat: Re: prowokacja TVN - dziecko 11 lat bez kurtki
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.12.2023 o 20:03, PD pisze:
    > Serio? Jak myślisz, dlaczego ten gościu od aniołka co go ukradło UB,
    > raczej drugi raz do Ciebie po pomoc nie przyjdzie. Bo go rodzice kiedyś
    > milicją straszyli?

    On nie wyglądał na dziecko. Zdecydowanie.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 22. Data: 2023-12-03 20:48:23
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > On nie wyglądał na dziecko. Zdecydowanie.

    Dorosłych zniechęcacie i straszycie, a ty się dziwisz, że ich dzieci was
    się boją...
    Niesamowity brak umiejętności wyciągania wniosków.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 23. Data: 2023-12-03 21:22:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.12.2023 o 20:48, Kviat pisze:

    > Dorosłych zniechęcacie i straszycie, a ty się dziwisz, że ich dzieci was
    > się boją...

    No niestety, statystycznie to policja ci raczej zaszkodzi niż realnie
    pomoże. Jak pomoże to przypadkiem. Zaginionych nie warto szukać bo 99%
    sami się znajdują, moto nie warto szukać, bo przecież jest nie ma go tam
    gdzie być powinien więc niby jak szukać, jak ci ktoś nie wyśle towaru w
    internecie to umorzenie, bo przecież mogło mu się zwyczajnie nie chcieć
    i wtedy jest ok a jak dzwonisz do dzielnicowego że świr ze stwierdzoną
    schizofrenią i agresywnymi zachowaniami znów świruje, to robert ma
    pretensję że policji dupę zawracasz - zadzwoń jak kogoś zabije...

    Jedynym realnym osiągnięciem jest wytępienie przestępczosci
    zorganizowaniej, ale to też głównie dlatego że bardziej opłaca się iść w
    gospodarczą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 24. Data: 2023-12-03 21:53:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Monika Głowacka m...@g...pl ...

    > To jest chore, że w wielu drobnych przypadkach policjant nie może
    > sam z siebie podjąć interwencji, tylko musi mieć dane, zeznania
    > pisemne, protokół i inne papiery. Na przykład nie ma możliwości
    > złożyć zawiadomienia do kamery, którą policjant ma przypiętą do
    > munduru.

    Złozyc zawiadomienie do kamery? Ze jak?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 25. Data: 2023-12-03 21:53:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Wiem. Nikt nie lubi słuchać w kółko o problemach.

    To troche tak jak w handlu czy gastronomii - byłaby to całkiem znosna
    robota gdyby nie ci.. no... klienci!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 26. Data: 2023-12-03 22:11:02
    Od: PD <p...@g...pl>

    > On nie wyglądał na dziecko. Zdecydowanie.

    To żeby być poważnie potraktowanym muszę do was przyjść w rajstopkach?

    PD

  • 27. Data: 2023-12-03 22:23:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.12.2023 o 21:53, Budzik pisze:

    > To troche tak jak w handlu czy gastronomii - byłaby to całkiem znosna
    > robota gdyby nie ci.. no... klienci!

    I pismaki!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 28. Data: 2023-12-03 23:04:50
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 03.12.2023 o 21:22, Shrek pisze:
    > No niestety, statystycznie to policja ci raczej zaszkodzi niż realnie
    > pomoże.

    No ale, jak trwoga, to do Boga/policji.

    Robert

  • 29. Data: 2023-12-03 23:05:35
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 03.12.2023 o 21:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Monika Głowacka m...@g...pl ...

    > Złozyc zawiadomienie do kamery? Ze jak?

    Łubu dubu, łubu dubu....

    Robert

  • 30. Data: 2023-12-03 23:07:46
    Od: PD <p...@g...pl>

    > No ale, jak trwoga, to do Boga/policji.

    Tyle że do Boga o łaskę a do policji o wypełnianie obowiązków bez łaski.

    PD