  • 1. Data: 2023-12-02 09:19:52
    Temat: A jednak się da szukać
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Jak tam JF - dostałeś alert RCB że szukają...

    Widać jednak policjanci potrafią wszcząć poszukiwania, tylko trzeba ich
    zmotywować a nie zawracać dupę jakimś problemami medycznymi 14 latki...

    https://www.rmf24.pl/regiony/wroclaw/news-strzelanin
    a-we-wroclawiu-policja-opublikowala-wizerunek-napa,n
    Id,7184226#crp_state=1

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-12-04 11:57:24
    Temat: Re: A jednak się da szukać
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Dec 2023 09:19:52 +0100, Shrek wrote:
    > Jak tam JF - dostałeś alert RCB że szukają...

    Ta, jest sms z 3:15, ze poszukiwany niebezpieczny mezczyzna, lat 44,
    170cm, szczuply, blond, okulary, w ciemnej kurtce z kapturem, kolorowa
    chusta na szyi. Nawet nie wiadomo gdzie poszukiwany, ale moze tylko po
    Wrocławiu rozesłali.

    O 11:30 odwołanie.

    Hm, moze i taksówkarzom pomoze.

> [...]
    >
    > https://www.rmf24.pl/regiony/wroclaw/news-strzelanin
    a-we-wroclawiu-policja-opublikowala-wizerunek-napa,n

    Hm, zdarzenie z 22:30, a alert z 3:15 ... no dobra, mogli nie wpaść od
    razu, ze tak trzeba szukać.

    atykuł
    Sobota, 2 grudnia (03:13)
    Aktualizacja: Sobota, 2 grudnia (06:46)

    "Prosimy o zawiadomienie najbliższej jednostki policji lub wykonanie
    połączenia na numer alarmowy 112 - podkreślił w rozmowie z RMF FM
    aspirant sztabowy Łukasz Dutkowiak, rzecznik dolnośląskiej policji."

    Rzecznik na nocnym dużurze? Czy od 6:00 ma służbę?

    Ale ale
    https://www.rmf24.pl/regiony/wroclaw/news-maksymilia
    n-f-aresztowany-to-on-strzelal-do-policjantow,nId,71
    87248#crp_state=1

    "Próbowali wbić mnie w jakiś program, a ja nie jestem ani przestępcą,
    ale stanę się nim, tak jak próbujecie robić ze mnie przestępcę od
    wielu, wielu, wielu lat"

    Oszust, czy wrabiany?

    J.

  • 3. Data: 2023-12-04 17:51:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.12.2023 o 11:57, J.F pisze:

    > "Prosimy o zawiadomienie najbliższej jednostki policji lub wykonanie
    > połączenia na numer alarmowy 112 - podkreślił w rozmowie z RMF FM
    > aspirant sztabowy Łukasz Dutkowiak, rzecznik dolnośląskiej policji."

    Codziennie u mnie w powiecie szukamy w różnych sposób kilku osób.
    Wyobraź sobie, że dostajesz 1000 alertów RCB dziennie.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 4. Data: 2023-12-04 19:50:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Dec 2023 17:51:36 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Codziennie u mnie w powiecie szukamy w różnych sposób kilku osób.

    Sporo.

    > Wyobraź sobie, że dostajesz 1000 alertów RCB dziennie.

    No widzisz - sa ważni i ważniejsi.

    Ale tu mi o czas chodziło - kiedy dziennikarz dzwonił, i kiedy
    rzecznik pracuje.

    Skoro artykuł napisali o 3:13, aktualizacja 6:46, zaraz - moj sms
    o 3:15 ... najpierw media poinformowali?

    J.

  • 5. Data: 2023-12-04 22:33:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.12.2023 o 19:50, J.F pisze:
    > Sporo.

    Nie. Większość się znajduje, zanim w ogóle się zacznie pisać "kwity".
    --
    (~) Robert Tomasik