  • 61. Data: 2023-12-05 09:41:01
    Temat: Re: prowokacja TVN - dziecko 11 lat bez kurtki
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 4 Dec 2023 16:32:14 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Tyle jest w internecie
    > https://tiny.pl/c2bq6
    > https://tiny.pl/c2bxq
    > https://tiny.pl/c2bxx
    > https://tiny.pl/c2bx1
    > Jest tego o wiele więcej ale nikt rasy nie informuje.

    Nie o tym rozmawiamy. Mieli chodzić po mieście z giwerami jak w jakim
    łesternie.
    Jak wojsko idzie na strzelnicę, to też podpada pod "Ja - przykładowo - jak
    widzę człowieka z bronią, to zakładam, że to prowokacja, jakaś "zabawka"
    albo inny kolekcjoner"?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 62. Data: 2023-12-05 11:53:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > W praktyce zadziała to tak, że policjant sporządzi notatkę
    > urzędową, z której bedzie wynikało, że powiadomiłeś go o
    > przestępstwie i na tej podstawie zostaną wszczęte tzw. czynności
    > sprawdzające - o ile zauważy, żeś tam coś krzyczał. W ciągu 30 dni
    > zostaniesz wezwany celem przyjęcia zawiadomienia do protokołu, o
    > ile wygłosisz tam gdzieś swoje dane osobowe albo zostaniesz
    > wylegitymowany. Bo jeśli będziesz anonimowy, to odmowa wszczęcia z
    > uwagi na brak danych.

    Czyli mozna tak zrobic, w przeciwienstwie co mowiła Monika?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 63. Data: 2023-12-05 11:53:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > Łubu dubu, łubu dubu....

    Ach o to chodzilo :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 64. Data: 2023-12-05 16:24:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.12.2023 o 11:53, Budzik pisze:
    > Czyli mozna tak zrobic, w przeciwienstwie co mowiła Monika?

    Wiesz ilu idiotów na świecie żyje?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 65. Data: 2023-12-05 17:21:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wiesz ilu idiotów na świecie żyje?

    Wiesz że większość ludzi uważających wszystkich innych za idiotów sama
    jest idiotami?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 66. Data: 2023-12-06 10:08:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 5 Dec 2023 16:24:56 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Wiesz ilu idiotów na świecie żyje?

    Co najmniej jeden jest bardzo aktywny w USNET.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com