  • 11. Data: 2023-12-03 16:32:52
    Temat: Re: prowokacja TVN - dziecko 11 lat bez kurtki
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.12.2023 o 16:11, Krzysztof 'kw1618' pisze:
> [...]
    > - sprawdzano, ile osób przejmie się jego losem. W ostatnich dniach
    > usłyszeliśmy wstrząsającą historię 14-letniej Natalii. Przez kilka
    > godzin nikt się nią nie interesował - dziewczynka zmarła z wychłodzenia
    > w centrum Andrychowa. Reportaż Bartka Dajnowskiego z "Dzień Dobry
    > TVN".[...]"
    >
    > ale w TVN24 dziś o ok. 10:07 komentowali ten materiał i psychiatra Maja
    > Herman powiedziała, że ta zaaranżowana sytuacja nie była oczywista,
    > dlatego mniej ludzi zareagowało. Gdy jedna osoba bije drugą osobę to

    sprawdzilismy-ile-osob-pomoze-zmarznietemu-dziecku-7
    463811

    Zareagowała jedna osoba na sto. Mniej dramatycznie oznacza to że
    siedział tam gdzieś max 10 minut zanik ktoś zareagował.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2023-12-03 16:34:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przykładowo zdecydowanie rodzice / wychowawcy nie powinni straszyć
    > policjantem dzieci, bo później dziecko w potrzebie boi się poprosić
    > policjanta o pomoc. Mądry człowiek potrafi te bzdury ocenić, ale dziecko
    > (zresztą wielu dorosłych o poziomie dziecka w tym wypadku) nie. To forum
    > jest dość niszowym miejscem wymiany informacji, ale szerzej propagowane
    > kolumnie Shreka, czy Kviata mogą kogoś po prostu zabić. To jedyny powód,
    > dla którego w ogóle ich czytam i czasem odpowiadam.

    Tak własnie było. Szrek z kwiatkiem zabiki dziecko:P Kulsony się
    przestraszyły szreka z kwiatkiem i zamknęły się na kulsonariacie. Czy ty
    w ogóle myślisz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2023-12-03 16:45:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.12.2023 o 16:34, Shrek pisze:

    > Tak własnie było. Szrek z kwiatkiem zabiki dziecko:P Kulsony się
    > przestraszyły szreka z kwiatkiem i zamknęły się na kulsonariacie. Czy ty
    > w ogóle myślisz?

    Od Ciebie - to jak sam napisałeś - nawet lokalny dzielnicowy połączeń
    nie odbiera. :-) Tu nie chodzi o to, czy Policja się Ciebie boi, tylko,
    że szerzysz głupoty, które zniechęcają ludzi do poszukiwania pomocy tam,
    gdzie powinni jej szukać. To jest problemem. W pozostałym zakresie
    możesz sobie mieć zdanie o Policji, jakie tam tylko chcesz.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 14. Data: 2023-12-03 16:56:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Od Ciebie - to jak sam napisałeś - nawet lokalny dzielnicowy połączeń
    > nie odbiera. :-)

    To raczej źle świadczy o dzielnicowym.

    > Tu nie chodzi o to, czy Policja się Ciebie boi,

    Co ty nie powiesz...

    > tylko,
    > że szerzysz głupoty, które zniechęcają ludzi do poszukiwania pomocy tam,
    > gdzie powinni jej szukać.

    Takie głupoty że za każdym razem ja mam rację a ty się mylisz. Nie
    zastanawia cię kto w takim razie szerzy głupoty?

    > To jest problemem. W pozostałym zakresie
    > możesz sobie mieć zdanie o Policji, jakie tam tylko chcesz.

    No i mam. I się nim dzielę - w czym problem? W tym że piszę że policja
    jest nieudolna i mija się z prawdą czy raczej w fakcie że policja jest
    nieudolna i mija sie z prawdą?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2023-12-03 17:14:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.12.2023 o 16:56, Shrek pisze:
    > To raczej źle świadczy o dzielnicowym.
    Ja tam go rozumiem.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 16. Data: 2023-12-03 17:20:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja tam go rozumiem.

    Wiem. Nikt nie lubi słuchać w kółko o problemach.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2023-12-03 18:15:18
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Tu nie chodzi o to, czy Policja się Ciebie boi, tylko,
    > że szerzysz głupoty, które zniechęcają ludzi do poszukiwania pomocy tam,
    > gdzie powinni jej szukać.

    A gdzie mają szukać? U takich nieuków jak ty?
    Nie dość, że bredzisz głupoty praktycznie w każdej sprawie w której
    postanawiasz tu się odezwać, to do tego jeszcze co i rusz używasz słów,
    których nawet nie potrafisz napisać poprawnie w języku polskim,
    "eksplojdy", "kolumnie"... co rodzi uzasadnioną wątpliwość, że w ogóle
    rozumiesz to co piszesz.
    I nie tylko wątpliwość, co pewność, bo wielokrotnie udowodniono ci tu
    twoimi własnymi cytatami, że jednak napisałeś co napisałeś.
    Skąd ludzie mają mieć pewność, albo choćby uzasadnioną nadzieję, że
    otrzymają pomoc od osoby, która nie zrozumie co się do niej mówi/pisze?
    Która nie rozumie, co sama pisze...

    A z tego co zrozumie, to zawsze wynika w najlepszym układzie, że albo
    zgłaszający kłamie, albo zgłaszający się myli, bo zgłaszający nie wziął
    pod uwagę najmniej prawdopodobnej sytuacji, z której od razu wiadomo, że
    sprawca niewinny. A w najgorszym, że to zgłaszający jest winny, bo nie
    powinien biegać po parku w krótkiej spódniczce i po chuj się skarży, że
    dostał pałą na legalnym proteście, bo przecież to wiedza powszechna, że
    jak się chodzi na legalne protesty, to można oberwać pałą od
    funkcjonariusza.

    A potem jesteś szczerze zdziwiony, że ludzie szukają pomocy tam... gdzie
    szukają pomocy, tylko nie u milicjantów. Takich jak ty.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 18. Data: 2023-12-03 19:06:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.12.2023 o 18:15, Kviat pisze:

    > A potem jesteś szczerze zdziwiony, że ludzie szukają pomocy tam... gdzie
    > szukają pomocy, tylko nie u milicjantów. Takich jak ty.

    U milicjantów też szukają - wtedy dowiadują się że są oszołomami.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2023-12-03 20:03:20
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Przykładowo zdecydowanie rodzice / wychowawcy nie powinni straszyć
    > policjantem dzieci, bo później dziecko w potrzebie boi się poprosić
    > policjanta o pomoc. Mądry człowiek potrafi te bzdury ocenić, ale dziecko

    Serio? Jak myślisz, dlaczego ten gościu od aniołka co go ukradło UB,
    raczej drugi raz do Ciebie po pomoc nie przyjdzie. Bo go rodzice kiedyś
    milicją straszyli?

    PD

  • 20. Data: 2023-12-03 20:13:31
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 03.12.2023 o 20:03, PD pisze:

    > Serio? Jak myślisz, dlaczego ten gościu od aniołka co go ukradło UB,
    > raczej drugi raz do Ciebie po pomoc nie przyjdzie. Bo go rodzice kiedyś
    > milicją straszyli?

    A widziałeś ostatniego audytora?
    https://youtu.be/ILSn-oud_V4?si=E9oed4irBvZ_kkJE
    Jest o Twoim koledze po fachu. Masz rację nie powinno się takimi dzieci
    straszyć. Powinno się im to pokazywać i spokojnie tłumaczyć, że tak
    wygląda i zachowuję się jebany pies któremu chuj w dupę :)

    PD